easyJet

• Robin1985

Hallo iedereen,

Dit staat bij mijn profile

Cabin Crew Amsterdam Fixed Term Contract 2015 - Full-time

Netherlands-Amsterdam-Amsterdam Schiphol

Job Number: 02748

Job Status: Active (Accepting Job Submissions)

Application Status: Completed – Updated: 31/07/2014

Ook ik heb de online assessment gedaan.

Nu hoop ik inderdaad ook op een uitnodiging voor een gesprek! Hoelang duurde dat bij de anderen nádat ze de online assessment hebben gedaan?

• Iris

Ja dat staat er bij mij ook

• stesscindy

Ook ik heb mail dat ik de online assessment succesfully completed heb en mijn sollicitatie will be kept on file.

Maak me ook wel een tikkie zorgen dat sommigen echt al voor een gesprek zijn uitgenodigd, maar ja…

Wellicht dat sommigen al ervaring hebben, ik in ieder geval nog helemaal niet.

Nu maar afwachten dan, hoop dat we snel duidelijkheid krijgen!!

• DebbieB

Zolang er Completed staat maak ik me aan de ene kant geen zorgen aan de andere kant weer een beetje wel. Alleen hoop ik dat ik de mail nu volgende week verwacht, op dit moment solliciteren met een dikke kaak wegens een kaakoperatie is niet representatief… Gewoon afwachten ze zeiden dat het een paar weken kon duren, stond in de mail.

• Robin1985

Ja ook ik maak me een beetje zorgen. Het is een standaard mailtje dat het kept on file totdat er een vacature vrijkomt bij de door jou gekozen base. Maar dat is toch al?? dus vandaar dat ik zoiets heb van mmmmmm okaaay

• stesscindy

Ja Robin1985, dat vind ik dus ook. Nu is het net alsof we een soort van “open” sollicitatie hebben gedaan en als er iets vrij komt dat ze dan wat laten weten.

Bij mij staat er trouwens successful at Ability Test Stage.

Hebben jullie die Ability Test ook allemaal moeten doen? Zat bij mij direct achter de assessment (tekst).

Ik hoop in ieder geval dat ze ons niet te lang in spanning laten zitten, ben niet zo goed in wachten :) (en kan vooral niet wachten om mijn huidige baan op te zeggen en aan een nieuw avontuur te beginnen!)

• A380

Weten jullie of je een Nederlands of Engels contract krijgen aangeboden?

Dat maakt nogal wat uit voor de sociale verzekeringspremies/ziektekosten en inkomstenbelasting! ( penioen )

Verder zou ik in deze tijden voorzichtig zijn met het opzeggen van een vast contract voor een

bepaalde tijds contract bij EZY. Er zijn in het verleden nogal eens bases weer gesloten en tja dan moet je weg of

emigreren….of commuten.

Ik zou zeggen bezint eer ge begint… het is een leuk bedrijf om voor te werken maar de schema's zijn zo zwaar dat het verloop

ook hoog is. Het is zondermeer een aparte ervaring , zeker als je nog nooit gevlogen hebt maar als je ergens een vaste aanstelling

hebt is het niet onverstandig om daar te blijven waar je bent.

Ook kan ik mij herinneren dat in 2004 er ook een basis zou worden geopend in ams, alle vacatures stonden in de telegraaf, alleen is het toen niet doorgegaan!

Dus als je niets te verliezen hebt ervoor gaan ;)

• Robin1985

stesscindy, ik zie net een mailtje in mijn mailbox dat ik wordt uitgenodigd voor een gesprek! Yesss!

Dus het is eigenlijk een kwestie van wachten.

A380, ik snap je punt, en zo dacht ik ook al jaren, ga voor zekerheid, etc. Maar daar ben ik zo ongelukkig van geworden. Nu heb ik besloten om voor avontuur te gaan, en te kiezen wat ik leuk vindt. Wie weet, wat er na dit avontuur weer op mijn pad komt ;)

• Robin1985

Hard copies and photocopies of any visas required proving you have the right to work in the UK and travel freely in the EEC

wat bedoelen ze daarmee?

• Nikki

Hey Robin,

Ook ik heb de mail ontvangen dat ik op gesprek mag. Ik zie alleen nog geen datum staan. Heb jij wel al een datum en een tijd?

Groetjes Nikki