Selectiedag Easyjet

• DebbieB

Ik heb geen ervaring in de luchtvaart. Ik ben wel een keer bij de speeddate sessie geweest. Daar kreeg je een film te zien over Transavia, een gesprekje van 3 minuten in het engels en 3 minuten in het nederlands en toen kon je weer gaan… ze vonden me toen niet enthousiast genoeg en mijn engels was niet voldoende. Terwijl ik dus 5 keer naar een engelssprekend land geweest ben. Deze dag heb ik meer aan, daar komt het niet neer op 6 minuten.

Ik heb ook een pak, dus als ik echt niks kan vinden in de winkel doe ik dat wel aan. Maar ik probeer me toch in een rokje te vertonen…

• Roos23

Jaa precies, komt helemaal goed! Als het toch netjes eruit ziet is het toch prima.

Ja vervelend zeg, ik ben toen ook bij transavia geweest. Ik was wel door naar de volgende ronde alleen daar ben ik afgevallen. Mijn rede was dat ze dachten dat ik een tattoo op mijn kuit had omdat ik daar een pleister had zitten (het was gaan bloeden van het scheren). En inderdaad ik denk dat deze dag ook meer succesvol zal zijn dan die van Transavia. Dus we gaan hier gewoon het beste op hopen :-).

• stesscindy

Ik ga de 27e. Was ook al aan het twijfelen wat aan te trekken. Zou een pak (met broek dus) kunnen?? Ik ga ook nog shoppen voor een jurkje of pak. Heb nu alleen een zwart pak, lijkt me niet zl geslaagd voor in de zomer. En een zwarte nette broek met mooi truitje en een gekleurd jasje?? Ben zo aan het twijfelen!!

Ik heb nul ervaring in deze branche, is mijn eerste sollicitatie in de luchtvaart, dus ben super benieuwd en vind het vooral heel spannend!!

Zijn jullie trouwens allemaal uit de buurt? Ik kom uit Limburg. Ga een hotel boeken de nacht vantevoren zodat ik 's morgens niet meer stress dan nodig heb :)

• DebbieB

Waar ik bang voor ben is als ik niet in een rokje of jurk verschijn ze je al bij voorbaat wegstrepen en dus je kansen verkleint. Ik kom uit Den haag maar ga echt 1,5 uur eerder van huis zodat ik niet te laat kom.

• Jil1

Hoi Hoi, hoe lang duurde het voor jullie bericht kregen na het assesment? Deze heb ik vrijdag ingestuurd.. Spannend!!

• Kyara

Ik heb het zaterdag ochtend om 5.30 uur ingestuurd.. en heb zojuist de mail met de link naar het assessment ontvangen! Happy!

• Jil1

Ja die mail me assessment kwam idd binnen 24 uur. Maar nu wacht ik op nadere info. Ben benieuwd hoe lang dat duurt.. succes allemaal!

• Roos23

Ik kom uit noord brabant! Dus ook even een stukje rijden! Misschien dat ik ook wel een hotel boek voor de zekerheid! Goed idee! Maar ik heb ook wel eens een assesmentday gehad bij Transavia.com en daar liep een meisje in een spijkerbroek en ze ging wel door naar de volgende ronde. (ze was overigens wel de enige in een spijkerbroek). Ik denk als je een jurkje of rokje aan doet en als het niet te kort is en het er gewoon netjes uit ziet dat dat geen problemen oplevert.

• Robin1985

Ik kom ook uit Noord Brabant, reis vanuit Eindhoven!

• Roos23

aaah oke! hoe reis jij Robin1985? ik zit er serieus over te denken om een hotel te boeken aangezien we er al zo vroeg moeten zijn, moeten we echt heel vroeg op!