Emirates AD 28-09-2014. Wie zijn er aanwezig en hoe bereiden jullie je voor?

• ilona

Ik draag ook een rokje en mn haren in een knotje. Ik heb nog een uniformvoorschriftenboekje van KLM en ga me daar verder aan houden. Voorbereiden? Zoveel mogelijk als je kan te weten komen over de functie. Welke competenties beschikken wij die noodzakelijk zyn voor de functie. Verder zie ik het allemaal wel. Ik denk er ongeveer 80-100 meiden komen en 15 door gaan naar de volgende ronde. Ik ben 21

• Sammie

Lees dat veel mensen voor safe gaan, denk dat ik dat ook maar ga doen. Better safe then sorry.

Komen jullie allemaal uit de omgeving van Schiphol? Of zitten er ook mensen tussen die van ver moeten komen?

Ben zelf trouwens 25 bijna 26 maar heb begrepen dat leeftijd niet echt een issue is.

• ilona

hee ik kom uit swifterbant (ligt in flevoland) jij?

• Ricky

Hoi ,

Ik word er bijna 30 en ben net begin September door EK aangenomen, dus er is nog hoop !!!

Ik ben trouwens een man en had OD doorstaan.

Succes iedereen die van vliegen droomt.

• lyanne

er zijn wel redelijk veel mannen geinteresseerd zie ik. Wat leuk! Altyd leuk om met een gemixt cabin crew de vlucht te doen. Ik ben 23 en kom uit heemskerk. Ik heb een mbo studie afgerond op het luchtvaartcollege @ hoofddorp. En verder vier jaar gewerkt als grondstewardes hoop dat het wat wordt

• xorretje

aaah ik baal zo had gister pas online aangemeld voor de functie en nog niets gehoord uiteraard. Had stiekem gehoopt nog bericht te krijgen. Jullie allemaal succes future to be emirates crew.

Ik ga stiekem hopen dat ik morgen voor alsnog een uitnodiging krijg.

• martijn

ey xorretje k denk da je de volgende keer wordt uitgebodigd beetje te laat nu he.

Netherlands Amsterdam 29 Nov 14 09:00 Invitation only

• JSB

Ik kom uit Sneek. Ik rijd via Noord Holland, als iemand wil mee rijden moet voor morgen reageren ;)

Ik ben 23 Jaar oud en een man, hoop dat dat een voordeeltje is. Heb trouwens een HBO opleiding Sport & management, niet echt gericht.

Wel horeca ervaring dus dat zal wel meewegen in hun uitnodiging. Ik doe trouwens gewoon een pak aan met stropdas, usual outfit

• pat

ik kom uit lelystad maar denk dat k gewoon met de trein ga. trek een donkerblauwe pak ook aan. Zie jullie zodag wel verschijnen.

• adriana

Hallo allemaal

Ik heb een vraag en misschien weten jullie meer maar ik ben dus ook uitgenodigd voor de assessment morgen. Ik twyfel alleen of ik wel moet gaan omdat ik nu een stabiele baan heb met een behoorlijk inkomen. Het is alleen niet zo een glamourous baan als bij emirates.

Weten jullie of je als nog kan besluiten om niet te werken bij emirates nadat je de assessment ronde gehad hebt? Weet er verder iemand om wat voor contract dit gaat en per wanneer we moeten beginnen?