Emirates AD 28-09-2014. Wie zijn er aanwezig en hoe bereiden jullie je voor?

• XX

Ja beetje jammer is dat..

Waar denk je zelf dat het aan lag dat je niet door was??

• antoinette

Ah kyara das balen. Welke ronde moest je eruit? Trouwens, er zijn nog veel meer andere airlines he, dus laat je vooral niet ontmoedigen.

• Kyara

Ik heb echt geen idee.. groepsronde met presentatie. We moesten dan als 3tal een presentatie geven met 3 argumenten voor het gebruik van een bepaald object. Het lullige was alleen dat mijn mede groepsgenootjes geen enkel argument konden verzinnen, en ik op het laatste moment ze beide maar een antwoord in de schoot geworpen heb, en zij wel door waren. Gun het ze absoluut wel, maar t voelde wel een beetje lullig.

• Kyara

En ja dat klopt antoinette :D , ben al meer lijntjes aan het uitgooien.

• antoinette

Mooi zo. Klinkt idd nogal lullig. Misschien hebben ze liever een groep dames met een mond vol tanden dan iemand die oplossingsgericht is.

• Maria

Gefeliciteerd Bart! Hoe is je Final Interview gegaan vandaag?

• stesline

Was het nu niet zo dat zolang je maar geen final interview hebt gehad, dat je gewoon zo vaak als je wilt naar een open day mag komen? Dat is in elk geval een gerucht wat ik gehoord heb…

• Kyara

ze zeiden op de AD: feel free to re-apply any time.. dus volgens mij hoef je niet eens te wachten!

@ Bart: SUCCES!!!

• sannie

mooi dan zie ik je dus de 28e van november weer kyara

• Stesstobe

Huh??? Ik snap er nu helemaal niks meer van!!

Ik ben afgewezen op de Open Dag die in Antwerpen geannuleerd was en mocht het over 6 maanden weer proberen!

Dit is dus weer veranderd??