Hoelang wachten op uitslag capiciteitentest?

• J

Hoelang moesten jullie wachten voor je de uitslag had van de capiciteitentest? Heb het gisteravond gemaakt, maar nog niks gehoord?

• polo

ook ik heb gisteren de capaciteitentest gedaan en nog niets vernomen. Eerder stond op het prikbord dat diegene de volgende dag aan het einde van de middag een mail had gekregen met uitslag en engelse test. Ik hoop morgen ze zullen het wel druk hebben

• Ra

Ik heb hem ook gisteravond gemaakt en nog steeds niets gehoord. Hoop niet dat dat een slecht teken is…

• J

Welnee zal nog wel komen dan. Vond het wel een redelijk pittige test moet ik zeggen

• Ceska

ik heb de test nog niet eens ontvangen :)

• Ra

Ik ook, terwijl de oefentesten me nog wel meevielen. We zullen het morgen wel horen…

• Charly

Gistermiddag capaciteiten test gedaan (rond 1530) resultaat vanochtend gekregen en ik mag de Engelse test doen. Succes iedereen!

• momo

Ik heb ook inmiddels uitslag, positieve capaciteitentest en mag de engels test doen.

Voor degene die nog geen uitslag hebben of geen uitnodiging, ik zou rustig afwachten. Vooral aangezien er een mail is verstuurd met de vraag om rustig af te wachten.

Ik heb maandag kort na de opening van de vacature al mijn sollicitatie verstuurd, waren jullie wellicht later? Dat kan veel verklaren waarom het dan langer duurt denk ik…

• Ra

Nee, want ik heb ook meteen gesolliciteerd. De mail met inlogcode voor de test dinsdagmiddag gekregen en gisteravond de test gemaakt. Gok erop dat de uitslag dan morgenochtend komt, dus op zich nog wel even geduld hebben :-)

• Ant

Hey all, ook vanmiddag de uitnodiging gehad voor de capaciteitentest. Ik begrijp dat deze binnen 3 werkdagen gedaan moet worden en zondag alle rust deze lekker te voorbereiden en te maken.Maar begrijp ik goed dat wanneer geslaagd voor deze test dat alle testen binnen 3 dgn gemaakt moeten worden? En zondag is dan tijd genoeg test 1 te maken?