Ik net de engels test gemaak.. ga er maar vanuit dat ik pas na het weekend de uitslag krijg… spannend!
Hoi, wat een verschil in het krijgen van je code, ik zelf heb maandag 22 september verstuurd en kreeg bevestiging tot heden nog een enkele code ontvangen, vraag me toch af of al sje geen inlogcode krijgt je dan ook automatisch niet door bent? Of krijgt iedereen deze code? Twijfel nu voldoe wel aan alle eisen MBO 4 etc.
@Yvet MBO 4 was vereiste, denk dat de rest van jou papieren overbodig zijn, ik vraag me af, en niemand geeft ff antwoord, bij geen codes ben je dan afgewezen, het is nu weekend en ik denk niet dat dit weekend codes verzonden worden? Allee, heb ik gedult en volgende week hopelijk nieuws. En ja ik heb de bevestiging ook ontvangen, ga ervanuit dat ieder van ons die automatisch kreeg!
De mensen die de test al gedaan hebben, kan je er meer over vertellen hoeveel vragen en wat staat er als je inlogt!
Engelse test zijn 7 onderdelen van 12 vragen je krijgt 30 sec per vraag behalve t laatste onderdeel waarbij je een tekst moet lezen en een vraag moet beantwoorden daar krijg je een minuut voor.
Sociale conversaties zijn zinnen die je in een zakelijk gesprek tegen iemand zegt.
Het zijn allemaal meerkeuzen vragen , je hoeft niks te typen.
Succes iedereen
Ik heb maandag om 17:35 gesolliciteerd en woensdag om 12:55 mijn inlogcode voor de capaciteitentest ontvangen.
Die heb ik vandaag om 14:30 afgerond, heel spannend allemaal!
Een vriendinnetje van mij heeft maandag om 21:15 gesolliciteerd, maar ook zij heeft nog geen uitnodiging voor de capaciteitentest ontvangen.
Ik denk niet dat er al geselecteerd is, tenzij je natuurlijk niet aan de gestelde voorwaarden voldeed.
Maar dat het gewoon lang duurt vanwege het overweldigende aantal sollicitaties. Dus eigenlijk precies zoals ook al in de mail stond die, geloof ik (?), iedereen dinsdag om 11:10 ontvangen heeft.
De capaciteitentest vond ik over het algemeen erg meevallen, maar er waren een paar vraagjes waar ik niet uitkwam binnen de gestelde tijd.
Iedereen heel veel succes & een fijn weekend!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?