Hoelang wachten op uitslag capiciteitentest?

• momo

De engelse test moet binnen 2 werkdagen gemaakt worden.

• TS

Kan iemand al iets zeggen over de engelse test? Wat kunnen we verwachten?

Is er ook al iemand die de laatste test heeft gemaakt?

• Anne

De Engelse test inderdaad binnen 2 werkdagen.

Heb deze gister ontvangen, betekend het dan dat ik hem vandaag moet maken of kan maandag ook?

'Binnen 2 werkdagen' is op 2 manieren te lezen.. Help :-)

• Charly

Engelse test is echt te simpel als je het mij vraagt. Maar ik heb dan ook Engels gestudeerd, en veel in het buitenland gewoond, dus dat helpt denk ik wel.

Succes.

• Ceska

beste mensen,

kan iemand mij vertellen hoelang het duurt na registratie dat je de uitnodiging voor de test ontvangt?

ik heb dinsdag alles opgestuurd bevestigd maar nog niks ontvangen. Weet niet of dit gelijk automatisch is of dat het even duurt…

• Charly

Ceska, niemand weet dat. Het verschilt compleet per persoon. Volgens mij is er een email verstuurd die vraagt om even geduld te hebben. Je zal vanzelf wel antwoord krijgen, we hebben hier de antwoorden daar in ieder geval niet voor.

Patience is a virtue, en bovendien een van de vereisten als KLM stewardess.

• Celina

Hoi!

Ik heb gisteren ochtend de 1e test gemaakt en zit vol verwachting op de uitslag

te wachten.. Nog meer van jullie die net als mij zwaar in spanning zitten?

Groetjes

• J

Ja ik :)!! Maar ik denk dat het vandaag wel komt de uitslag

• Ra

Ik had de test woensdagavond gemaakt en heb vanochtend de uitslag gekregen; positief :-) Dus idd even geduld hebben!!

• ditzo

niet iedereen heeft engels gestudeerd voor jou is het waarschijnlijk kakelvers allemaal.

ik vond de 30 seconden voor de vragen een beetje te kort om de volledige vraag te kunnen lezen, interpreteren en vervolgens de beslissing over het juiste antwoord te nemen.

als ik iets meer tijd had was het vast beter gegaan. nouja afwachten maar op de uitslag. meer dan mijn best kan ik niet doen.