KLC sollicitatie

• Follow your dream

Wonen jullie hier trouwens allemaal in de buurt van Schiphol of…?

• nee

@flyaway ik meende van wel ja. Maar daar gaan jaren overheen

ik woon trouwens niet in de buurt van schiphol maar wel binnen een uur

• Lovetofly

Dankje Kip! :)

• Follow your dream

flyingdutchgirl
    lauraaak

Ja heel spannend Flyingdutchgirl! :) Ik sta zelf ook in de file! Spannend.. En jij? 

Ik heb mijn eerste selectie ronde op de 10e… :) 

Spannend! Heel veel succes!!!

• M

xxoost

Ik heb vandaagwel bericht gehad dat ik vanuit de file op 1e gesprek mag komen. Heb mezelf nog voor 24 november in kunnen plannen! Er zit dus weer een beetje beweging in. 

Wat goed xxoost, good to know! Succes de 24e!

Mag ik vragen wanneer jij jouw bericht kreeg dat je in de file stond?

Enne, je had het in het andere topic ‘KLC in de file’ over vrije plekken op 10, 11 & 24 november en nog in januari. Welke datum of data zijn er in januari? :) 

Excuse my curiosity!

Post is bewerkt op okt 27, 2015, 10:32 p.m. door M

• M

xxoost
    M
    xxoost

Ik heb vandaagwel bericht gehad dat ik vanuit de file op 1e gesprek mag komen. Heb mezelf nog voor 24 november in kunnen plannen! Er zit dus weer een beetje beweging in. 

Wat goed xxoost, good to know! Succes de 24e!

Mag ik vragen wanneer jij jouw bericht kreeg dat je in de file stond?

Enne, je had het in het andere topic ‘KLC in de file’ over vrije plekken op 10, 11 & 24 november en nog in januari. Welke datum of data zijn er in januari? :) 

Excuse my curiosity!

Haha, no problem! Ik ben zelf ook op zoek geweest (en ben nog steeds op zoek ;)) naar alle antwoorden op m'n vele vragen. 8/10 ben ik in file geplaatst en ik heb dus vandaag (27/10) een uitnodiging gekregen. Inplannen kon nog voor die genoemde data deze maand en in januari voor de 5e & 26e! Sta je al lang in file? Good luck in elk geval! 

Haha, oke! Ik sta in de file sinds 21/10, dus zal waarschijnlijk een stuk langer moeten wachten, maar het is fijn om te horen dat er nieuwe data bijgekomen zijn. :)

• nee

gewoon even bellen of mailen en het uitleggen

• xMelissaMary

Ik heb op 30 september gesolliciteerd tijdens mijn vakantie en ik sta al sinds 19 oktober in de file..

Wachten wachten wachten.

• Lovetofly

Ben wel erg zenuwachtig voor morgen.. Hoop echt dat het Engels gesprek mee valt!

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.