KLC sollicitatie

• nee

Ik vraag me af hoeveel er inderdaad wel door zijn ja

• Lovetofly

Wow wat super dat je dit met ons wilde delen! Wat vroegen ze bij het Engels gesprekje?

• nee

@klcplease goed om te horen! wanneer is je individuele gesprek? en heb jij al ervaring in de cabine?

• Follow your dream

Onderstaand bericht op KLC website :)

''Alle geplande selectiedagen zijn op dit moment vol. De sollicitaties die vanaf week 42 positief beoordeeld zijn, worden in file geplaatst. Zodra er selectiedagen beschikbaar zijn waarvoor je je in kunt plannen, ontvang je via de email een uitnodiging.  Je sollicitatie kan tot maximaal één jaar in file blijven. Je krijgt altijd bericht via een email over een wijziging van jouw sollicitatie''

• Follow your dream

Ja heel spannend Flyingdutchgirl! :) Ik sta zelf ook in de file! Spannend.. En jij? 

• Follow your dream

Wbs, bedankt voor de info! Sta zelf in de file dus hoop snel wat te horen! 

Hopelijk mag je met de basiscursus beginnen! Spannend! 

• Lovetofly

Ah wat super dit! Ik ben nog steeds bang dat ik op mijn Engels ga falen.. Vraag me echt af wat voor vragen ze gaan stellen en niet al te moeilijke woorden gebruiken.

• nee

Ik hoop dat er snel weer nieuwe selectiedagen worden gepland. En ik snap echt niet waarom de vacature zo lang open staat. Hebben ze dan echt zoveel mensen nodig? 

• Lovetofly

ik ook 13:00!! :) Wat leuk!

• Follow your dream

flyingdutchgirl
    lauraaak

Ja heel spannend Flyingdutchgirl! :) Ik sta zelf ook in de file! Spannend.. En jij? 

Ik heb mijn eerste selectie ronde op de 10e… :) 

Ohhh spannend! :D Laat je weten hoe het ging? 

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.