KLC sollicitatie

• Alice

Annabelle
    Allie89
    Annabelle

Hey!

Ik heb toevallig vorige week vrijdag een mail gestuurd met de vraag of ze al wisten wanneer er weer gesprekken werden ingepland, omdat ik een vakantie wilde boeken eind september.

Maar ik kreeg als reactie dat ze me nog niet konden vertellen wanneer ik aan de beurt ben voor een gesprek maar dat dit in ieder geval niet voor 1 oktober zou zijn. Ik ben op 27-6 al in de file geplaatst. Heb wel specifiek aangegeven in mijn sollicitatie dat ik pas vanaf Feb 2017 beschikbaar ben, dus dat kan ook de reden zijn dat ze mij pas later uitnodigen.. Dus ik denk dat wel gewoon geduldig moeten afwachten (niet m'n sterkste punt haha)

Ik mag ook op gesprek komen!! :) 27 september. Annabelle misschien hoor jij dan ook wel snel wat, ik was ook 27 juni in file geplaatst!

Hey wat goed! ik kreeg ook toevallig net de mail! Hoe laat ga jij? Ik heb 09:30 ingepland. Had wel net een vakantie geboekt voor die week maar dat ga in dan maar even verzetten. 

Wel vervelend van je vakantie idd! Kan je die nog makkelijk verzetten? Ik heb om 12.00 uur gedaan. 

• imo

Luna92
    imo
    Luna92
    [...]

Ik heb ook volgende week dinsdag mijn tweede gesprek! Eerste gesprek was 21 juni dus de zomer heeft er voor mij tussen gezeten.

Woehoe!! Ja ik hoorde het inderdaad. Er waren ook maar een paar plekken over voor volgende week, dus ben blij dat ik er op gezet kon worden!! Succes!!! 

Dankjewel jij ook! Hoelaat heb jij een gesprek?

Heb jij iets vernomen over wanneer er allemaal ini's starten dit jaar? (Als die dit jaar nog starten)

Ik heb mijn gesprek in de middag! Jij? 

Nee, helaas niet. Zal na mijn gesprek een beetje peilen. Ben wel benieuwd. Persoonlijk denk ik begin 2017…. 

• Jessica

Ooooooh ik ben zo zenuwachtig.

12 juli mijn filmpje opgestuurd, toen in file gezet maar 21 juli kreeg ik bericht dat ik op gesprek mag komen.

13 september, half 10 ben ik aanwezig. Wie nog meer?

Ik vind het heel spannend, maar ik heb er ongelooflijk veel zin in!

• Anna

Jessica

12 juli mijn filmpje opgestuurd, toen in file gezet maar 21 juli kreeg ik bericht dat ik op gesprek mag komen.

Ik ben ook zenuwachtig joh pff! Ik ben 27 september om half 10 aan de beurt. Laat je even weten hoe het gegaan is?

Super veel succes alvast! 

• Jessica

Jij ook veel succes Annabelle! Ik zal het inderdaad meteen laten weten!

• Richelle

Jessica

Ik de 13e om 14.00 uur….zoooooo spannend!!!

• Jessica

Ritchel
    Jessica

Ik de 13e om 14.00 uur….zoooooo spannend!!!

Heel veel succes! Ik hoor wel hoe het gegaan is!

• Ellen

Annabelle
    Allie89
    Annabelle

Hey!

Ik heb toevallig vorige week vrijdag een mail gestuurd met de vraag of ze al wisten wanneer er weer gesprekken werden ingepland, omdat ik een vakantie wilde boeken eind september.

Maar ik kreeg als reactie dat ze me nog niet konden vertellen wanneer ik aan de beurt ben voor een gesprek maar dat dit in ieder geval niet voor 1 oktober zou zijn. Ik ben op 27-6 al in de file geplaatst. Heb wel specifiek aangegeven in mijn sollicitatie dat ik pas vanaf Feb 2017 beschikbaar ben, dus dat kan ook de reden zijn dat ze mij pas later uitnodigen.. Dus ik denk dat wel gewoon geduldig moeten afwachten (niet m'n sterkste punt haha)

Ik mag ook op gesprek komen!! :) 27 september. Annabelle misschien hoor jij dan ook wel snel wat, ik was ook 27 juni in file geplaatst!

Hey wat goed! ik kreeg ook toevallig net de mail! Hoe laat ga jij? Ik heb 09:30 ingepland. Had wel net een vakantie geboekt voor die week maar dat ga in dan maar even verzetten. 

Ik ben uitgenodigd voor de 27e en ik heb ook om 09.30 ingepland. Dan zie ik je daar Annabelle!

• Ellen

Jessica

Succes Jessica!

• Ellen

Bianca

Hoi allemaal!

Ik ben nieuw op t forum. ;)

Als ik dit lees dan baal ik zo! Ik heb t idee dat ik te laat gesolliciteerd heb. Ik sta “in file” en heb nog steeds geen uitnodiging gehad. :( ben bang dat de selectie dagen vol zitten..

Hoi Bianca, ook ik ben nieuw op het forum, heb gisteren alles door zitten lezen. Ik heb ook in file gestaan. Ik heb 28 juni gesolliciteerd en ben nu uitgenodigd voor de selectiedag op 27 september. Wanneer heb jij gesolliciteerd?

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.