KLC sollicitatie

• imo

Bianca

Hoi allemaal!

Ik ben nieuw op t forum. ;)

Als ik dit lees dan baal ik zo! Ik heb t idee dat ik te laat gesolliciteerd heb. Ik sta “in file” en heb nog steeds geen uitnodiging gehad. :( ben bang dat de selectie dagen vol zitten..

Hoi Bianca, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken met dat ze vol zitten. Bij de selectiedag vorige week begreep ik dat ze nog gesprekken/selectiedagen zullen plannen tot december… 

• imo

Bianca

Hoi allemaal!

Als ik dit lees dan baal ik zo! Ik heb t idee dat ik te laat gesolliciteerd heb. Ik sta “in file” en heb nog steeds geen uitnodiging gehad. :( ben bang dat de selectie dagen vol zitten..

Hoi Bianca, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken met dat ze vol zitten. Bij de selectiedag vorige week begreep ik dat ze nog gesprekken/selectiedagen zullen plannen tot december… 

• imo

Bianca
    imo
    Bianca

Hoi allemaal!

Ohh echt?! Wat een opluchting. ;) jeetje gaan ze zoveel mensen aannemen dan? Of vallen er echt super veel meiden / jongens af? Zijn er van de eerste selectiedag al meiden door? :) Spannend hoor, ben zo benieuwd!

Bij mijn selectiedag zag ik best veel dames al af vallen bij de Engelse test. De helft van de groep waar ik in zat viel toen al af…. Ze nemen sowieso veel aan nu omdat alle UK based stewardessen er uit gaan en mede daarom zijn ze super streng als het gaat om je engelse grammatica enz. 

• Dorien

Hoi allemaal,

Ik ben door de eerste seceltie ronde heen en moet nu een VGB aanvragen. Nou heb ik twee jaar in het buitenland gewoond en gewerkt maar ben nooit uitgeschreven geweest uit Nederland. Ik wil het formunier natuurlijk helemaal goed invullen maar ik heb in deze twee jaar op heel veel plekken tijdelijk gewoond op sommige langer dan 3 maanden en op andere korter maar ben er nooit ingeschreven daarzo.  Ik hoor allemaal enge verhale ndat het maanden kan duren als ze gegevens moeten opvragen uit het buitenland. heeft iemand hier hetzelfde probleem of hier ervering mee? 

bedankt!

• Luna92

imo
    Luna92
    imo
    [...]

Volgende week al!!! En jij??

Ik heb ook volgende week dinsdag mijn tweede gesprek! Eerste gesprek was 21 juni dus de zomer heeft er voor mij tussen gezeten.

Woehoe!! Ja ik hoorde het inderdaad. Er waren ook maar een paar plekken over voor volgende week, dus ben blij dat ik er op gezet kon worden!! Succes!!! 

En hoe is het gegaan gister? Ik heb er echt totaal geen goed of slecht gevoel bij weet echt niet wat ik kan verwachten.

• imo

Luna92
    imo
    Luna92
    [...]

Ik heb ook volgende week dinsdag mijn tweede gesprek! Eerste gesprek was 21 juni dus de zomer heeft er voor mij tussen gezeten.

Woehoe!! Ja ik hoorde het inderdaad. Er waren ook maar een paar plekken over voor volgende week, dus ben blij dat ik er op gezet kon worden!! Succes!!! 

En hoe is het gegaan gister? Ik heb er echt totaal geen goed of slecht gevoel bij weet echt niet wat ik kan verwachten.

Heeey! Erg he! Ik ook niet……… Kan echt 2 kanten op gaan. Zit echt helemaal te nadenken over de antwoorden die ik gaf en dat ik wel beter had kunnen antwoorden maar ja dat is altijd achteraf. Verder was het een fijn en vloeiend gesprek. Vroeg ook of hun feedback hadden over het gesprek en die was wel positief… Maar k liep echt weg met een dubbel gevoel!!! Pffff ik laat het gewoon gaan en hoop dat ik een brief krijg per post IPV email (afwijzing)…. Let me know zodra jij wat hoort…

• Alice

Echt spannend guys! Hoe snel horen jullie het?

• corine

HoiHoi! hebben ze bij de tweede gesprekken van jullie ook iets verteld over eventuele startdata's voor ini cursussen?

• imo

Allie89

Echt spannend guys! Hoe snel horen jullie het?

Binnen 10 werkdagen……. Of de golden envelope of een emailtje…. Pff

• imo

corine

HoiHoi! hebben ze bij de tweede gesprekken van jullie ook iets verteld over eventuele startdata's voor ini cursussen?

Ze zei tegen mij dat het echt onbekend is en het 2 kanten op kan gaan. Of begin volgend jaar of pas in juli bijv. Zelf verwachtte ze niet meer voor dit jaar maar zou zo kunnen dat deze alsnog last minute ingepland wordt en opeens in december start.

Wel gaf ze aan dat het ook ligt aan je VGB. Al ben je eerder aangenomen dan een ander, maar je hebt je VGB niet binnen (door bijv het wonen in het buitenland of wat voor reden dan ook) en de ander wel, dan wordt die eerder geplaatst… Dus het is echt afwachten

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.