KLC sollicitatie

• imo

Beth

Ik ben dinsdag op gesprek geweest en dacht ook dat het zo was dat als je aangenomen wordt een brief krijgt en anders een mail. Wat niet zo is volgens hen, je kan ook een mail krijgen met positief nieuws blijkbaar 

Oh wat apart! Tegen mij zei ze dat je of mail krijgt of post en toen ik vroeg in welke wat staat, zei ze lacherig dat ze dat niet gaat zeggen maar in 1 van ze het goede nieuws staat. Daarvoor wist ik het al maar dat bevestigde het voor mij.. Als ik ook door deze forum ga zie ik ook dat iedereen een brief kreeg die aangenomen zijn (Behalve de zomer stewardessen)

Ik begreep ook dat als je aangenomen bent, je gelijk bij je brief met het verlossende antwoord, je fysieke papieren krijgt die je moet invullen en opsturen. Niet per mail….. Maar goed, we will see. Hoe ging je gesprek? Hoop op het beste voor je!!!  

• Ellen

Hoi allemaal,

Ik ben ook nieuw hier op het forum en ben erg blij met al jullie tips en ervaringen. Heb begrepen dat er heel erg op het engels gelet wordt. Weet iemand of ook het groepsgesprek in het engels is of alleen het 1e gesprek?

• imo

Spiekje9

Hoi allemaal,

Ik ben ook nieuw hier op het forum en ben erg blij met al jullie tips en ervaringen. Heb begrepen dat er heel erg op het engels gelet wordt. Weet iemand of ook het groepsgesprek in het engels is of alleen het 1e gesprek?

Je eerste gesprek is in het engels. Deze heb je met 2 selecteurs. Met 1 praat je en de ander observeert en maakt notities. Je groepsgesprek is gewoon in het nederlands

• imo

Beth

Wat raar dan! Ze zeiden dat ik me niets moest laten wijsmaken! Achja, we zullen wel zien..

Kon op alles wel antwoorden maar vond dat ze best hard doorvragen op alles dus ben buiten gegaan met een dubbel gevoel. Heb er geen idee van.. Kan alleen maar afwachten nu! 

Ja, erg he! Ik heb ook echt een dubbel gevoel. Laat je weten wanneer je wat hoort! Fingers crossed

• Ellen

imo
    Spiekje9

Hoi allemaal,

Je eerste gesprek is in het engels. Deze heb je met 2 selecteurs. Met 1 praat je en de ander observeert en maakt notities. Je groepsgesprek is gewoon in het nederlands

Dank je wel Imo.

• Jessica

Morgen is het zover! De zenuwen gieren al door m'n lijf, maar ik wens iedereen morgen alvast heel veel succes! :)

• Richelle

Jessica

Morgen is het zover! De zenuwen gieren al door m'n lijf, maar ik wens iedereen morgen alvast heel veel succes! :)

Jaaaaaa, spannend! Jij ook veel succes morgen! :)

• Ellen

Ritchel
    Jessica

Jaaaaaa, spannend! Jij ook veel succes morgen! :)

Heel veel succes!

• Jessica

Het is mij helaas niet gelukt

Ik was niet goed voorbereid op de onverwachtte vragen

Ze vroegen bv naar mn leukste kinder herinnering en mn leukste klant in de kruidvat.

Ik klapte helemaal dicht.

Ze letten overigens heel goed op grammatica etc

Maar ik heb er veel van geleerd en ga goed oefenen voor over 12 maanden!

Ik wens jullie veel plezier en veel succes met de sollicitatie en hopelijk worden jullie aangenomen!

• Jessica

Papa

Hallo allemaal,

Heeft er iemand nog tips voor het opnemen van je motivatiefilmpje? Een stuk eerder in dit onderwerp staan een 4-tal vragen die je kunt verwachten. Gaat het nog steeds op die manier of is daar wellicht iets in veranderd (misschien mag je nu zelf binnen een bepaalde tijd je presenteren)?

Ik zie jullie reactie graag tegemoet.

Groetjes en heel veel succes voor allen die in de sollicitatieprocedure zitten.

Jaa een paar maanden geleden werden er bij mij 4 vragen gesteld

Waarom klc

Waarom ben ik geschikt

Wat maakt mij klantgericht

En of ik zelf nog iets kwijt wil

Zoiets

Voor elke vraag heb je 30 seconden de tijd om te antwoorden

En je hebt maar 2 kansen.

Heel veel succes!

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.