KLC sollicitatie

• Richelle

Jessica

Het is mij helaas niet gelukt

Ik was niet goed voorbereid op de onverwachtte vragen

Ze vroegen bv naar mn leukste kinder herinnering en mn leukste klant in de kruidvat.

Ik klapte helemaal dicht.

Ze letten overigens heel goed op grammatica etc

Maar ik heb er veel van geleerd en ga goed oefenen voor over 12 maanden!

Ik wens jullie veel plezier en veel succes met de sollicitatie en hopelijk worden jullie aangenomen!

Ik ben ook niet door helaas. Ik had het bloedheet, kreeg de zenuwen ervan waardoor ik veel te snel ging praten en in de war raakte.

Echt super veel waren niet door uiteindelijk.

Veel succes voor degene die wel door zijn en voor degene die nog moeten!

• imo

Ik ben aangenomen!!!!!!! Zojuist een brief binnen gekregen. Iemand anders ook?

• imo

Coco

Gefeliciteerd imo!!

Ik ben ook aangenomen!!! Ook vanmiddag de brief ontvangen :) 

Aaah gefeliciteerd!!!! Misschien dat we samen de INI hebben. Alhoewel ik denk dat het wel nog even kan duren haha! Geniet er van!! 

• nee

Hoi allemaal,

Zijn er hier toevallig mensen die in maart zijn aangenomen en al iets over een cursusdatum weten?

• Viktor

nee

Hoi allemaal,

Zijn er hier toevallig mensen die in maart zijn aangenomen en al iets over een cursusdatum weten?

Hoi! Misschien als indicatie; ik ben in februari aangenomen, en ik mag in oktober beginnen.

• imo

Beth

Ben ook aangenomen!

Gefeliciteerd!!!!

• imo

Åstrom
    nee

Hoi allemaal,

Hoi! Misschien als indicatie; ik ben in februari aangenomen, en ik mag in oktober beginnen.

Hey! Wat spannend voor jou. Wanneer kreeg je dat te horen?

• Viktor

imo
    Åstrom
    nee

Hoi allemaal,

Je wordt twee maanden van tevoren gebeld. Dan heb je nog voldoende tijd voor het passen en inleveren van de laatste documenten!

• imo

Åstrom
    imo
    Åstrom
    [...]

Je wordt twee maanden van tevoren gebeld. Dan heb je nog voldoende tijd voor het passen en inleveren van de laatste documenten!

Ah dank je wel! Ik zal nog wel even moeten wachten denk ik…. Maar goed, het is een mooi vooruitzicht. Voor je het weet start je al. Nu is het bijna zo ver voor jou. Leuk!!! Heel veel succes

• Alicia

Heeft iemand enig idee hoelang je niet mag reageren op een vacature als je al eerder hebt gesolliciteerd op een vacature van KLM of KLC?

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.