FlowergirlBedankt voor je uitgebreide reactie, dat waardeer ik!
Het is altijd fijn om een beetje te weten wat je kunt verwachten.
Vind het wel erg spannend hoor!!
Wat betreft mijn Engels maak ik me niet zo heel veel zorgen gelukkig maar ik hoorde idd vaker dat hier heel veel mensen afvallen.. Maar even goed oefenen w.b.t. grammatica.
Het groepsgesprek lijkt me ook pittig, stellen ze de vragen per persoon of is het echt een soort gesprek in groepsvorm?
Ik heb niet het hele topic gelezen dus wellicht heb je het al aangegeven maar hoe is het bij jou gegaan?
En wat had iedereen zo'n beetje aan die dag? :-)
Sorry voor alle vragen hahaha
Hi hi! Geen probleem! Toen ik net had gesolliciteerd en aan het wachten was tot mijn selectiedag zou aanbreken, had ik ook super veel vragen dus ik begrijp je heel goed en daarom doe ik het ook met plezier!
Tijdens je groepsgesprek stellen ze zowel vragen in groepsverband of persoonlijk aan jou. Ik kan je als tip geven dat je niet TE aanwezig bent en alleen maar aan het woord gaat maar ook anderen laat (uit)praten… Máárrrr zonder jezelf ook niet af. Het komt goed! Wees jezelf, probeer kalm te blijven, oefen een beetje maar niet TE want dan ga je een script volgen en daar kan je in de war door raken, laat het lekker op je af komen en wees eerlijk en realistisch. In de wachtkamer zelf is iedereen gespannen/nerveus dus dat maakt het extra spannend maar probeer tegen jezelf te zeggen: rustig blijven.. het komt goed!
Ikzelf ben recent aangenomen en sta nu op de wachtlijst voor de INI (cursus)… Can't wait!