KLC sollicitatie

• Alicia

ca2017

Dan ben je toch niet afgewezen?

Zou je dan niet eerder mogen solliciteren?

Dat heb ik geprobeerd, maar krijg dan een melding dat er al een sollicitatie in behandeling is en desze niet wordt behandeld.

• imo

AliK
    ca2017

Dat heb ik geprobeerd, maar krijg dan een melding dat er al een sollicitatie in behandeling is en desze niet wordt behandeld.

Ik zou ze gewoon bellen op hun 020 nummer! Dan krijg je gelijk een HR medewerk(st)er te pakken die je kan helpen.

• corine

imo
    AliK
    ca2017

Ik zou ze gewoon bellen op hun 020 nummer! Dan krijg je gelijk een HR medewerk(st)er te pakken die je kan helpen.

Hi Imo, wanneer ben jij aangenomen? En toevallig al enig idee wanneer jouw ini start? 

• corine

Åstrom
    nee

Hoi allemaal,

Zijn er hier toevallig mensen die in maart zijn aangenomen en al iets over een cursusdatum weten?

Hoi! Misschien als indicatie; ik ben in februari aangenomen, en ik mag in oktober beginnen.

Leuk, wannneer in oktober mag je gaan starten en wanneer heb je gesolliciteerd, dus je cv en brief ingezonden?

• M

Goedemiddag, 

Een vraagje…

Als je je gesprek hebt op dinsdag, en je bent door naar de volgende ronde, is dat een week later, is dat dan ook op dinsdag?

Groetjes M.

• imo

Coo89
    imo
    AliK
    [...]

Hi Imo, wanneer ben jij aangenomen? En toevallig al enig idee wanneer jouw ini start? 

Hi hi! Ik ben midden september aangenomen. Heb geeeen idee wanneer mijn INI start. Denk zelf pas halverwege volgend jaar. En jij?

• imo

M

Goedemiddag, 

Een vraagje…

Als je je gesprek hebt op dinsdag, en je bent door naar de volgende ronde, is dat een week later, is dat dan ook op dinsdag?

Groetjes M.

Volgens mij wel! Ik heb ook beide afspraken op een dinsdag gehad

• imo

Flowergirl

Ik heb trouwens een andere, wellicht wat domme vraag, maar stel dat je na gesprek 1 doormag naar gesprek 2 en dit wordt ook positief beoordeeld. Wat gebeurt er dan? 

Ik lees dat je al ‘aangenomen’ wordt maar dat de medische keuring en het veiligheidsonderzoek dan nog moeten gebeuren. Daarna het ophalen van het uniform en als laatste de INI (hoelang duurt dit eigenlijk?) 

Ik vraag me af of je dus eigenlijk pas echt aangenomen bent als je de INI hebt gehaald? 

De volgorde is wat apart want dan zou je dus de andere testen en het uniform voor niks hebben als je de INI niet zou halen? 

Hoi hoi, nadat ik positief ben beoordeeld, kreeg ik een brief thuis waarin stond dat ik een afspraak moest maken voor de medische keuring en zodra ik de uitslag binnen kreeg van mijn veiligheidsonderzoek, ik deze nog even na moest mailen. Nádat deze 2 dingen zijn gelukt, word je op de wachtlijst geplaatst voor de INI en kun je een afspraak maken voor het passen van je uniform. 

Officieel ben je pas aangenomen nadat je je INI hebt behaald, want ook daarna teken je pas je 5 jarig contract. Stel je komt de medische keuring, veiligheidsonderzoek of de INI niet door, dan houdt het op. De INI duurt 4 weken (voor zo ver ik weet) en daarom geven ze ook aan dat je tijdens je INI je je alles moet geven omdat je je avonden en weekend zal moeten opgeven om te leren. Van elk hoofdstuk krijg je een ‘'examen’' die je met minimaal 70% moet behalen en je mag 1x herkansen. Mocht dit niet lukken, you're out……

• corine

imo
    Coo89
    imo
    [...]

Hi hi! Ik ben midden september aangenomen. Heb geeeen idee wanneer mijn INI start. Denk zelf pas halverwege volgend jaar. En jij?

Ik in juli.. en ook wss pas begin t nieuwe jaar

• Carolina Jette

Net mijn video ingestuurd, super spannend. 

Ik kreeg de volengde 4 vragen 

Waarom KLC

Wat maakt mij klantgeschikt

Waarom ben ik geschikt

Wat wil je nog kwijt

Succes iedereen! 

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.