Morning !!
Heeft iemand enig idee wanneer er meer INI's komen behalve die van januari.. Of weten jullie ondertussen al een datum? De mensen van de INI in Januari.. Wanneer zijn jullie aangenomen? X
Haha hetzelfde hier… Veel te spannend!! Heb je een goed gevoel over je gesprek Kim?
Erg he wachten haha. Ja opzich wel goed gevoel! Heb mezelf kunnen laten zien wie ik ben en wat ik in mn mars heb. Nu wachten wachten wachten … Bij jou?
Ik heb mezelf ook goed laten zien en een goed gevoel aan t gesprek over gehouden. Had het niet anders kunnen doen dus dat is fijn! Als ik t nu niet ben geworden dan is dat erg jammer maar dan kan ik mezelf niets verwijten. Had ook weinig zenuwen, dat scheelt ook altijd!
Ben wel erg benieuwd hoe t allemaal gaat lopen mocht t nieuws positief uitpakken.. Hoeveel maanden is dan t wachten tot het avontuur daadwerkelijk gaat beginnen!!?
Hoi allemaal,
ik heb vorige week mijn cv opgestuurd. Nu mag ik een filmpje opnemen, weet er iemand wat er gevraagd wordt? Ik kan het niet zo goed vinden in dit topic
Een viertal vragen over je motivatie die je in je webcam moet inspreken. Gewoon jezelf zijn en t gaat om de eerste indruk die ze van je krijgen. Succes!!!
Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?