KLC sollicitatie

• Lisa

Wat leuk dat dit forum er is! Morgen om 8.30 heb ik mijn eerste gesprek op locatie en ik ben best wel zenuwachtig.

Kan iemand mij vertellen hoelang de dag maximaal kan duren, als je door bent? Ben hier heel benieuwd naar en ik kan het zo snel niet terug vinden op dit forum.

• imo

Ik had mezelf ingepland om 08:00 en het begon iets later. Rond half 11/11 uur was ik weer buiten :-) Veel succes!! 

• Lisa

Mar

@Lisa: Succes Lisa! Wil je ons laten weten hoe het is gegaan? Ben echt super benieuwd! 

Ja! Het was heel erg leuk en ik vond het een leerzame ervaring en ochtend. Mijn tips voor diegene die nog moeten? Blijf vooral jezelf en laat het over je heen komen. Het is allemaal spannend en soms wel pittig, maar doe alles vanuit je gevoel. :) Succes!

Oh ja, ik ben door naar de tweede ronde!!

• xMelissaMary

Lisa
    Mar

@Lisa: Succes Lisa! Wil je ons laten weten hoe het is gegaan? Ben echt super benieuwd! 

Ja! Het was heel erg leuk en ik vond het een leerzame ervaring en ochtend. Mijn tips voor diegene die nog moeten? Blijf vooral jezelf en laat het over je heen komen. Het is allemaal spannend en soms wel pittig, maar doe alles vanuit je gevoel. :) Succes!

Oh ja, ik ben door naar de tweede ronde!!

Top, gefeliciteerd! Weet je al wanneer je de tweede ronde hebt?

Ik mag morgenmiddag voor de eerste ronde.. Heel erg spannend weer!

• Lisa

Ik heb volgende week de tweede ronde dus dat is lekker snel! Ik vond eigenlijk niks heel erg pittig, maar dit kwam denk ik ook omdat ik er heel neutraal in ging en het lekker over mij heen liet komen. Key is jezelf blijven! Kan het denk ik niet vaak genoeg zeggen. Als je het écht graag wilt dan zien zij dit volgens mij wel in je :-) Heel veel succes allemaal!

• Celeste

Hoihoi,

Is er hier iemand die zijn of haar eerste selectiedag ook heeft op 21 februari om 8.30?

En iemand misschien nog tips hoe je een beetje kan voorbereiden op deze dag? 

Ik ben heel benieuwd !

• Amber

Lees deze topic goed door, de procedure staat er in!

Zorg dat je goed kan verwoorden waarom en spijker je Engels even bij. Verder ontspannen blijven en jezelf zijn! En zet een grote glimlach op, want dat is wat ze willen!

• Amber

Mar
    Margot

Lees deze topic goed door, de procedure staat er in!

Zorg dat je goed kan verwoorden waarom en spijker je Engels even bij. Verder ontspannen blijven en jezelf zijn! En zet een grote glimlach op, want dat is wat ze willen!

Is het voor de eerste selectiedag ook van belang dat je situaties moet omschrijven volgens de STARR methode? Of moet dat alleen tijdens het eindgesprek?  

Nee, dat is echt niet nodig. Het is echt een eerste test of je binnen het plaatje past van KLC. Het gaat om echt om wie jij bent en er wordt niet heel diep ingegaan op je competenties / vaardigheden. Dat is pas bij de volgende ronde.

• M

Goedemiddag,

Om jullie een beetje op de hoogte te houden misschien.

Ik heb in Juli mijn video opgenomen

mocht in Oktober op gesprek komen, maar kon toen niet, en mijn eerste gesprek is verzet naar half december, 

tweede gesprek was een week later. Een van de laatste dagen van 2016 heb ik gehoord dat ik ben aangenomen.

Half januari heb ik de bevestiging gekregen dat ik half maart zal beginnen met de INI, dus het kan ineens heel snel gaan! :)

• Flying.B

Hoi allemaal!

Ik heb ook gesolliciteerd bij KLC. Inmiddels al een paar dagen geleden mijn motivatie video opgenomen en elke 5 minuten mijn e-mail aan het checken. Maar als ik het hier zo lees zie ik dat een aantal van jullie nog langer dan de 14 dagen hebben moeten wachten. Super spannend dit!

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.