Zijn er mensen die 4 februari aanwezig zullen zijn? ( 1ste selectie )
Jaaa ik ben er 4 februari ook! Spannend.
Kan alleen niet echt terugvinden hoe de Engelse test eruit komt te zien?
Hallo allemaal, ik heb vraagje over sollicitatie. Eerst stuur je online een brief met motivatie en andere gegevens neem ik aan. Moet je dan ook gelijk die motivatie video opnemen of krijg je daar op een later tijdstip de opdracht toe. Geen idee hoe dat werkt is voor mij de eerste keer dat ik dat moet doen. En wat moet je doen/zeggen in die video. Ik zie daar nl beetje tegenop. Ben wat ouder en niet echt gewend om mezelf te filmen haha. Dank voor jullie antwoorden!
Klopt, online alle gevraagde documenten bijvoegen en als je aan de basis eisen voldoet krijg je gelijk een link om de video op te nemen. Voor het opnemen heb je 7 dagen de tijd en geloof ik 2 kansen. Er worden vragen gesteld en die moet je beantwoorden.
Je ziet jezelf maar heel klein in een hoekje dus ik keek gewoon naar de camera en later keek ik of het goed gelukt was.
Ik heb ongeveer 3 kwartier voor het testscherm gezeten om te kijken hoe ik over kwam. De vragen beginnen pas als je op start klinkt.
Hoop dat je hier iets aan hebt! Succes!
Groetjes,
Bob
Ik zie veel vragen voorbijkomen over de selectiedagen en wat je kunt verwachten. Ik zat in hetzelfde schuitje en begrijp jullie dan ook helemaal! Ik ben er inmiddels doorheen en begin 20 maart! Ik heb over mijn procedure twee blogs geschreven, wellicht hebben jullie hier iets aan?
Ze staan op mijn Lifestyleblog op het tabblad WORK. Hierbij de link:
https://www.amberontdekt.nl/work-1/
Het filmpje heb ik verder niet uitgewerkt. Dit zijn een viertal vragen, waarin het vooral gaat over je motivatie en geschiktheid voor de functie. Veel succes allemaal!
Ik zie veel vragen voorbijkomen over de selectiedagen en wat je kunt verwachten. Ik zat in hetzelfde schuitje en begrijp jullie dan ook helemaal! Ik ben er inmiddels doorheen en begin 20 maart! Ik heb over mijn procedure twee blogs geschreven, wellicht hebben jullie hier iets aan?
Ze staan op mijn Lifestyleblog op het tabblad WORK. Hierbij de link:
https://www.amberontdekt.nl/work-1/
Het filmpje heb ik verder niet uitgewerkt. Dit zijn een viertal vragen, waarin het vooral gaat over je motivatie en geschiktheid voor de functie. Veel succes allemaal!
Wat een leuk artikel zeg!
Hi Mar! Dankjewel!!!
Wat spannend dat je donderdag je 2e gesprek hebt! Probeer niet te zenuwachtig te zijn want het is vooral een erg leuk gesprek. Zorg dat je veel voorbeelden kunt noemen waaruit blijkt dat je dienstverlenend bent en denk alvast na over mogelijke door-vragen. Verder echt gewoon jezelf zijn en met t gevoel het gesprek instappen dat jij hartstikke geschikt bent, want dan straal je dat ook uit! Heel veel succes!!
Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?