KLM cabine WERVING 6-12

• Cloud

ik heb gisteren ook de meet And Greet gehad. Heel spannend, maar leuk gesprek! Weet iemand eigenlijk of je een email krijgt? Of dat je gebeld word? Succes voor degene die nog moeten. 

• Kirsten

Gister de tweede ronde gehad en het laatste interview ik ben ZO benieuwd!!

• Kirsten

CA
    Kirsten

Gister de tweede ronde gehad en het laatste interview ik ben ZO benieuwd!

hoi Kirsten, mag ik vragen hoe dat ging?

eerst groepsopdracht.. daarna worden dan willekeurig mensen uitgenodigd voor de capaciteiten test? Is deze moeilijk? Is het een leuk gesprek of toch wel wat stijfjes?

ik ga voor je duimen!!

Hoi!! Inderdaad eerst de groepsopdracht, daarna hoor je of je naar huis moet of dat je mag blijven voor het persoonlijke gesprek, deze worden dezelfde middag ingepland! De testen heb je als het goed is al digitaal gedaan, en steeksproefgewijs worden er een aantal uitgekozen om een her-test te doen a 15 min! Het gesprek was heel prettig, het gaat met name over (werk)ervaringen en welke keuzes je hebt gemaakt, en waarom, of hoe je daarop inspeelde! Denk dat het gesprek ook niet ‘slecht’ kan gaan, het is maar net of je op de juiste manier keuzes maakt en handelt en of dat bij KLM past! SUCCES!

• jem

Ili
    Jem
    Ili
    [...]

Heb me ook ingeshreven voor cabin-ok! Want ik wil deze baan echt heeeel erg graag. Ben zelfs bereid mijn rechtenstudie ervoor op te geven!

Heel veel succes @Ili! Toevallig ik studeer ook rechten;) hoeveelste jaar ben je?

Hoi ik ben 2de jaars en jij? 

Ik heb net mn bachelor:)! 

Heel veel succes allemaal met de groepsopdracht!!

• Nick

Kirsten
    CA
    Kirsten

Gister de tweede ronde gehad en het laatste interview ik ben ZO benieuwd!

hoi Kirsten, mag ik vragen hoe dat ging?

eerst groepsopdracht.. daarna worden dan willekeurig mensen uitgenodigd voor de capaciteiten test? Is deze moeilijk? Is het een leuk gesprek of toch wel wat stijfjes?

ik ga voor je duimen!!

Hoi!! Inderdaad eerst de groepsopdracht, daarna hoor je of je naar huis moet of dat je mag blijven voor het persoonlijke gesprek, deze worden dezelfde middag ingepland! De testen heb je als het goed is al digitaal gedaan, en steeksproefgewijs worden er een aantal uitgekozen om een her-test te doen a 15 min! Het gesprek was heel prettig, het gaat met name over (werk)ervaringen en welke keuzes je hebt gemaakt, en waarom, of hoe je daarop inspeelde! Denk dat het gesprek ook niet ‘slecht’ kan gaan, het is maar net of je op de juiste manier keuzes maakt en handelt en of dat bij KLM past! SUCCES!

Super bedankt voor de informatie Kirsten. Die helpt echt enorm. Al gehoord of je aangenomen bent?

• J

C

Succes met je sollicitatie! Ze zoeken ongeveer 300 mensen (nieuwe instroom)!

Hi, klopt dit nog steeds? Ik had ergens gelezen dat ze 100 mensen zoeken, en dat ze de rest aanvullen met de reeds aangenomen cabin attendants die op de wacht lijst stonden…

• J

aapje

Yes! ik ben ook door naar de 2e ronde.. zijn er meer mensen die op 8 februari moeten ?

gefeliciteerd aapje! ik mag ook naar de 2e ronde, maar niet op 8 februari :)

Kan iemand misschien wat meer details geven over de Destination Unknown groepsopdracht? Weet alleen dat het een leuke spel is, dat je jezelf moet zijn, dat je hiervoor niet kan voorbereiden, en dat 2 recruiters de kandidaten aan het observeren zijn… hoe gaat dit spel?

• J

zijn hier mensen die een groepstraining bij Cabin OK hebben gevolgd? zo ja, is deze training aan te raden?

• A

Hoi J,

het is de bedoeling dat je de opdracht ingaat zonder dat je er iets over weet. Het is handig de instructie goed te onthouden.

Ik vond het erg leuk en dat heb ik ook van andere kandidaten gehoord.

Succes en vooral ook veel plezier!!

• Sophie

CAman
    Sophie
    Rick
    [...]

Heb je inmiddels al uitslag gekregen? en was dat bij telefoon of mail?

Ja ik ben ook benieuwd of je al wat gehoord hebt CAman! Ik heb gister ook het eindgesprek gehad, ik zit op mijn telefoon de hele dag :). Zo spannend allemaal… 

Sorry voor de late reactie! Ik heb vorige week vrijdag de uitslag gekregen en het was helaas een afwijzijng. De tweede ronde was op woensdag 4 januari. Op donderdag 5 januari kregen de mensen van onze 2 groepen die waren aangenomen dit per telefoon te horen. Dit waren er van de 7 voor zover ik weet 2. De overige 5(?) kandidaten kregen op vrijdag 6 januari een standaard afwijzing per mail. In die mail stond een telefoonnummer vermeld dat je kon bellen als je een terugkoppeling wilde. Dat heb ik gedaan en afgelopen vrijdag (13 januari) werd ik gebeld met de terugkoppeling.

En hoe is het jullie vergaan?

Wat ontzettend jammer dat je het niet gehaald hebt! Kan me voorstellen dat het een behoorlijke teleurstelling is… Ga je nog solliciteren bij een andere maatschappij? Ik hoop dat je iets kunt met de feedback die je gekregen hebt. Heel veel succes gewenst in ieder geval bij een volgende uitdaging! 

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.