KLM cabine WERVING 6-12

• M

LaMuske

Nu een kans van 1 op 20 zo ongeveer dus dat je de eindstreep haalt. 

Ben het forum helemaal aan het doorlezen, omdat ik volgende week ook mijn M&G heb en had dat net ook al uit zitten rekenen. Dat is een kans van 5%!

Reken er dan ook niet op dat ik doorga, niet omdat ik niet geschikt ben, maar gewoon omdat de kans zo verschrikkelijk klein is. Al hoop ik het ZO.

• Blauw

Lola
    LaMuske

Ben het forum helemaal aan het doorlezen, omdat ik volgende week ook mijn M&G heb en had dat net ook al uit zitten rekenen. Dat is een kans van 5%!

Reken er dan ook niet op dat ik doorga, niet omdat ik niet geschikt ben, maar gewoon omdat de kans zo verschrikkelijk klein is. Al hoop ik het ZO.

Nee hebben we, en ja kunnen we krijgen ;)

Met die instelling ga ik er heen, ze hebben verwachtingen en als ik daar niet aan voldoe dan ga ik vrolijk door met mijn huidige baan. Heb niks te verliezen wat dat betreft. Maar ik zou het wel *PIEP* jammer vinden!

Wanneer heb jij volgende week de M&G? 

• Blauw

M
    Lola
    LaMuske

Met die instelling ga ik er heen, ze hebben verwachtingen en als ik daar niet aan voldoe dan ga ik vrolijk door met mijn huidige baan. Heb niks te verliezen wat dat betreft. Maar ik zou het wel *PIEP* jammer vinden!

En ook hier een 40+ dus wie weet is er voor ons dino'tjes nog hoop :)

• LaMuske

M
    M
    Lola
    [...]

We gaan gewoon onszelf zijn en stralen en dat heeft weinig met leeftijd te maken toch ;-)

En allemaal hopen op “de klik” met KLM en de recruiters. Ik moet pas de 31, nog ruim een week wachten dus en dan pas de M&G. 

Succes!!

• LaMuske

CAman
    Sophie
    Rick
    [...]

Heb je inmiddels al uitslag gekregen? en was dat bij telefoon of mail?

Ja ik ben ook benieuwd of je al wat gehoord hebt CAman! Ik heb gister ook het eindgesprek gehad, ik zit op mijn telefoon de hele dag :). Zo spannend allemaal… 

Sorry voor de late reactie! Ik heb vorige week vrijdag de uitslag gekregen en het was helaas een afwijzijng. De tweede ronde was op woensdag 4 januari. Op donderdag 5 januari kregen de mensen van onze 2 groepen die waren aangenomen dit per telefoon te horen. Dit waren er van de 7 voor zover ik weet 2. De overige 5(?) kandidaten kregen op vrijdag 6 januari een standaard afwijzing per mail. In die mail stond een telefoonnummer vermeld dat je kon bellen als je een terugkoppeling wilde. Dat heb ik gedaan en afgelopen vrijdag (13 januari) werd ik gebeld met de terugkoppeling.

En hoe is het jullie vergaan?

Oh wat ontzettend jammer zeg!!! Zeker als je zover gekomen bent. 

• flyguy

Ik had ook onlangs het persoonlijk gesprek en vond het ook enorm pittig, ze bleven maar doorgaan op de situaties en vroeger vaak meer en concretere voorbeelden, terwijl ik echt al heel concreet was. Personen uit mijn groep ervaarden dit ook zo en ik denk eerlijk gezegd dat het een beetje een test is, hoe goed je kan presteren terwijl je een beetje onder druk wordt gezet. Nu afwachten, nog nooit zoveel spanning gehad als nu! Succes iedereen nog! 

• LaMuske

Candle

Ik ben ook 40+ en onlangs aangenomen! Dus het kan zeker als je al iets ouder bent! Gewoon ervoor gaan!!!

Gefeliciteerd!!! 

• Blauw

H

Ik heb een vraagje, er werd de vraag gesteld of je in het afgelopen jaar bent geweigerd voor een vacature van KLM. Hier heb ik nee op gezegd.

Echter is dit wel het geval geweest kunnen ze dat nachecken denk je. Er zijn 3000 aanmeldingen hoorde ik.

Ja, dit kunnen ze nagaan. Ze zullen je naam tegenkomen in diegenen die in selectieprocedure zijn geweest en om wat voor reden dan ook zijn afgewezen. Die vraag of je afgelopen jaar bent geweigerd hebben ze namelijk niet voor niks ingevoerd. Zou als ik jou was open kaart spelen om verdere teleurstellingen en kansen op solliciteren in toekomst te voorkomen. Ken iemand die hetzelfde heeft gedaan en die is ook betrapt. 

• Blauw

Kenza

Hoi, ik had een vraagje, misschien dat iemand die kan beantwoorden.

Als je de hele selecieprocedure voldoende hebt afgerond, wanneer gaan ze eigenlijk je referenten bellen? En kan je dan ook echt, niet door gaan als je referenten bv negatief zijn?

Groetjes

Wart fijn dat je door bent! 

Heb je referenten die zich heel negatief kunnen gaan uitlaten? Zou wel jammer zijn als ze daarop je niet door zouden laten gaan. Ga duimen voor je!

• M

M
    M
    Lola
    [...]

Dat is waar! Maar het zou inderdaad *PIEP* jammer zijn. En ondanks de gedachte dat ik niks te verliezen heb beginnen de zenuwen nu toch te komen.

Morgen heb ik de M&G! En jij?

Ben zelf overigens geen ‘dino’, maar eind twintig. ;)

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.