Vacature KLM maart 2022

  • bluedays

    Hoi allemaal, ik ben heel erg benieuwd naar jullie sollicitatie ervaringen! Hoe hebben jullie de tests ervaren?

  • Jacky

    Hoi! Nu aan het wachten op terugkoppeling van ronde 2. Fingers crossed dat deze positief gaat zijn. De testen en video waren spannend om te maken, maar wel leuk! Afgelopen zaterdag afgerond. En hoe is het bij jou gegaan?

  • Yfke

    Hier hetzelfde: afgelopen zondag alles afgerond. Vond de tests best pittig en het videointerview zenuwslopend om op te nemen met de tijdsdruk; wel weer een hele andere manier van solliciteren, nooit eerder dit gedaan!

    En nu maar afwachten…..

  • Ismo

    Hoi allemaal! 

    Wat leuk dat jullie de testen al hebben gemaakt. Hoelang hebben jullie hierop moeten wachten na het versturen van jullie CV en motivatiebrief? 

    Ik heb namelijk alles via mail moeten doen omdat ik wat problemen had met de website, ik kon geen documenten uploaden. 

    Uiteindelijk heb ik via mail vernomen dat alles goed ontvangen is en ze me veel succes wensen met de vervolgselecties. Maar dus momenteel nog geen uitnodiging voor de testen… :)

    Groetjes

  • Yfke

    Binnen een dag of 2-3 denk ik dat ik een mail ontving met een link.

  • Jacky

    Dinsdagochtend gesolliciteerd en dinsdag rond 12:00 uur de linkjes voor het online assessment…

  • Ismo

    Hoi!

    Bedankt voor jullie reacties, ik heb net een mail gestuurd om te informeren!

  • bluedays

    Jacky

    Hoi! Nu aan het wachten op terugkoppeling van ronde 2. Fingers crossed dat deze positief gaat zijn. De testen en video waren spannend om te maken, maar wel leuk! Afgelopen zaterdag afgerond. En hoe is het bij jou gegaan?

    Ik ben helaas niet door de competentietest heengekomen. Heb het een aantal jaar geleden ook al eens geprobeerd en toen ben ik na de groepsopdract afgevallen. Ik blijf het gewoon proberen!

    Vind het wel heel leuk om jullie ervaringen nu te lezen met het vervolg, zeker ook met de video. Hoe was dit?

  • Jacky

    Oh nee, wat ongelooflijk jammer bluedays! Wel opmerkelijk dat je dit keer dan niet door de competentietest bent gekomen…

    De video pakten ze erg leuk aan. Drie keer een filmpje. Elke keer met cabin attendants. En na elk filmpje kwam er een vraag. Jouw antwoord diende je vervolgens binnen een bepaalde tijd te geven. Indien gewenst kon je ook je 1e video verwijderen en voor een 2e keer gaan. Maar dit laatste heb ik niet gedaan. 

    Maar zeker blijven proberen. De aanhouder wint!!

  • Yfke

    He wat balen! Ik vond de competentietest ook behoorlijk pittig moet ik zeggen, maar hou vol! Ik had wel veel geoefend vantevoren online, misschien dat dat geholpen heeft.

    ik vond de video opnemen best zenuwslopend, had tig keer geoefend, maar tijdens opname de 1e keer ging mn tel af dus moest m nog een keer doen en toen werd ik zenuwachtig haha. 

    Wel benieuwd nu wanneer we iets horen.