Vacature KLM maart 2022

  • bluedays

    Jacky

    Oh nee, wat ongelooflijk jammer bluedays! Wel opmerkelijk dat je dit keer dan niet door de competentietest bent gekomen…

    De video pakten ze erg leuk aan. Drie keer een filmpje. Elke keer met cabin attendants. En na elk filmpje kwam er een vraag. Jouw antwoord diende je vervolgens binnen een bepaalde tijd te geven. Indien gewenst kon je ook je 1e video verwijderen en voor een 2e keer gaan. Maar dit laatste heb ik niet gedaan. 

    Maar zeker blijven proberen. De aanhouder wint!!

    Ja, ik ging er denk ik te voortvarend en zelfverzekerd in denk ik, omdat ik de vorige keer een hele hoge match had. Geen moment gedacht dat ik daar nu op zou worden afgewezen. Dit keer was het percentage echt een stuk lager, weet ook niet waar precies de grens ligt wanneer je wel of niet door mag voor de videopitch. Het klinkt in ieder geval als een leuke ronde!

    Succes met het vervolg van je sollicitatieprocedure :)

  • Jacky

    bluedays
    Jacky

    Oh nee, wat ongelooflijk jammer bluedays! Wel opmerkelijk dat je dit keer dan niet door de competentietest bent gekomen…

    De video pakten ze erg leuk aan. Drie keer een filmpje. Elke keer met cabin attendants. En na elk filmpje kwam er een vraag. Jouw antwoord diende je vervolgens binnen een bepaalde tijd te geven. Indien gewenst kon je ook je 1e video verwijderen en voor een 2e keer gaan. Maar dit laatste heb ik niet gedaan. 

    Maar zeker blijven proberen. De aanhouder wint!!

    Ja, ik ging er denk ik te voortvarend en zelfverzekerd in denk ik, omdat ik de vorige keer een hele hoge match had. Geen moment gedacht dat ik daar nu op zou worden afgewezen. Dit keer was het percentage echt een stuk lager, weet ook niet waar precies de grens ligt wanneer je wel of niet door mag voor de videopitch. Het klinkt in ieder geval als een leuke ronde!

    Succes met het vervolg van je sollicitatieprocedure :)

    Zo balen!! Ik kan mij ook voorstellen dat je er zelfverzekerd in ging na de vorige keer. Extra zuur nu. Hopelijk gaat de vacature april 2023 weer open. :-)  Ik heb ook geen idee waar de grens ligt. ik had voor capaciteitentesten de uitslag 0,95 (bovengemiddeld). Maar eigenlijk geen idee wat het zegt.

  • Yfke

    bluedays
    Jacky

    Oh nee, wat ongelooflijk jammer bluedays! Wel opmerkelijk dat je dit keer dan niet door de competentietest bent gekomen…

    De video pakten ze erg leuk aan. Drie keer een filmpje. Elke keer met cabin attendants. En na elk filmpje kwam er een vraag. Jouw antwoord diende je vervolgens binnen een bepaalde tijd te geven. Indien gewenst kon je ook je 1e video verwijderen en voor een 2e keer gaan. Maar dit laatste heb ik niet gedaan. 

    Maar zeker blijven proberen. De aanhouder wint!!

    Ja, ik ging er denk ik te voortvarend en zelfverzekerd in denk ik, omdat ik de vorige keer een hele hoge match had. Geen moment gedacht dat ik daar nu op zou worden afgewezen. Dit keer was het percentage echt een stuk lager, weet ook niet waar precies de grens ligt wanneer je wel of niet door mag voor de videopitch. Het klinkt in ieder geval als een leuke ronde!

    Succes met het vervolg van je sollicitatieprocedure :)

    Ik vond de capaciteitentest ook pittig idd, had online geoefend maar deze was heel anders en moeilijker. Duimen voor je dat de vacature snel weer open gaat volgend jaar en dan knallen!!

  • bluedays

    Onderaan pagina 6 van je profielrapportage kan je je match zien met het gewenste profiel.

  • Yfke

    bluedays

    Onderaan pagina 6 van je profielrapportage kan je je match zien met het gewenste profiel.

    Die was bij mij hoog: 98,5

    De competentietest scoorde ik bovengemiddeld (verbaasde mij, had lager verwacht).

    Was zelf niet tevreden over de video opnamen, dus ben beetje gespannen nu. Wil je me laten weten als je iets gehoord hebt? Jij had het zaterdag ingestuurd toch? Ik een dag later. Geen idee ook of ze bellen of mailen met uitslag. Pfff, best zenuwslopend dit hele proces ;)

  • Jacky

    Heel zenuwslopend! Bij de persoonlijkheid/drijfveren kwam er 99,5 uit. Maak mij ook zorgen om de video. Idd zaterdag opgenomen. Kijk ook continu op mijn email en hou mijn tel goed in de gaten. Ik denk dat ze afwijzen per email, en bellen bij een ronde verder (maar dat is een aanname)

  • Yfke

    Dat denk ik ook ja, belletje als je door bent en anders een mail. Ze stellen ons geduld wel op de proef he??!;)

  • KLM

    Hé! 

    Ik heb zojuist mijn video ingeleverd en ik ben niet door! Baal er ontzettend van! Zo jammer.. Had het idee dat het best goed ging.

    Had echt een kwartier later gelijk bericht. Ik denk écht/hoop dat de mensen die nog geen bericht terug hebben wél door zijn! Veel succes allemaal <3. Hopelijk lukt het jullie wél je droombaan te krijgen.

    Ik probeer het volgend jaar gewoon wéér. Hopelijk komt er dan echt een ronde op locatie… Ik ben toch iets beter in groepsverband.

  • Yfke

    KLM

    Hé! 

    Ik heb zojuist mijn video ingeleverd en ik ben niet door! Baal er ontzettend van! Zo jammer.. Had het idee dat het best goed ging.

    Had echt een kwartier later gelijk bericht. Ik denk écht/hoop dat de mensen die nog geen bericht terug hebben wél door zijn! Veel succes allemaal <3. Hopelijk lukt het jullie wél je droombaan te krijgen.

    Ik probeer het volgend jaar gewoon wéér. Hopelijk komt er dan echt een ronde op locatie… Ik ben toch iets beter in groepsverband.

    He getver, wat balen! Maar je had dus meteen bericht na insturen van je video? Denk je dat het positief is als je nog niets gehoord hebt, ik hoop het????

    Maar idd: ik hoop echt voor iedereen die afgewezen is (maar vooral voor jou!) dat er volgende keer weer een ‘normale’ M&G is, wat een ellende he voor zo'n scherm je pitch doen:(

  • Ismo

    Hoi allemaal,

    ik heb vandaag de testen afgelegd, alles ging heel goed, maar ik ben jammergenoeg niet zelfzeker genoeg dus vandaar negatieve selectie. Cijferreeksen en Engels gingen wel heel goed, zo jammer…

    Ik hoop van harte dat jullie die droombaan te pakken krijgen! 

    Groetjes