Vacature KLM maart 2022

• Yfke

FlyingB

Hoi allemaal,

ik heb vandaag de testen afgelegd, alles ging heel goed, maar ik ben jammergenoeg niet zelfzeker genoeg dus vandaar negatieve selectie. Cijferreeksen en Engels gingen wel heel goed, zo jammer…

Ik hoop van harte dat jullie die droombaan te pakken krijgen! 

Groetjes

He neeee, wat balen zeg! Ben je op basis van de video niet door of nav de testen?

Lief dat je even een berichtje stuurt, ik zit nog steeds te wachten op een telefoontje of mail (laatste hoop ik niet want dan is het denk ik slecht nieuws:(

• Ismo

Hoi!

Nee de eerste 2 testen waren oke, het was op mijn persoonlijkheidstest. Ik probeer het volgend jaar ook opnieuw, ik heb al 4 jaar gevlogen bij een andere maatschappij en het is gewoon mijn droombaan.

Ik hoop dat je snel meer nieuws ontvangt, ik duim sowieso mee en bleef hier ook nog even meelezen :)

• Jacky

KLM

Hé! 

Ik heb zojuist mijn video ingeleverd en ik ben niet door! Baal er ontzettend van! Zo jammer.. Had het idee dat het best goed ging.

Had echt een kwartier later gelijk bericht. Ik denk écht/hoop dat de mensen die nog geen bericht terug hebben wél door zijn! Veel succes allemaal <3. Hopelijk lukt het jullie wél je droombaan te krijgen.

Ik probeer het volgend jaar gewoon wéér. Hopelijk komt er dan echt een ronde op locatie… Ik ben toch iets beter in groepsverband.

Super balen!!! Misschien kan je nog terugkoppeling vragen wat een ontwikkelingspunt is in de video opname? Voor het geval ze volgend jaar weer op deze manier gaan selecteren.

• Jacky

FlyingB

Hoi allemaal,

ik heb vandaag de testen afgelegd, alles ging heel goed, maar ik ben jammergenoeg niet zelfzeker genoeg dus vandaar negatieve selectie. Cijferreeksen en Engels gingen wel heel goed, zo jammer…

Ik hoop van harte dat jullie die droombaan te pakken krijgen! 

Groetjes

Nee! Niet leuk! (netjes gezegd) Dan ben je wel even zwaar teleurgesteld. :-(

• Jacky

Hoi! Na een weekje vol spanning, gaan we nog even door met de spanning… Nog geen belletje of mailtje gehad vanuit KLM na het indienen van de video vorige weekend.

• Yfke

Jacky

Hoi! Na een weekje vol spanning, gaan we nog even door met de spanning… Nog geen belletje of mailtje gehad vanuit KLM na het indienen van de video vorige weekend.

Same here:( Wat een zenuwslopende week!! Een ding is zeker: volgende week weten we meer, want dan zitten de 10 werkdagen erop, spannennnnnnnddd!!

Zo benieuwd of er nog meer dames zijn die ook nog zitten te wachten op een berichtje, maar het is erg stil op dit forum in tegenstelling tot voorgaande jaren. Zag trouwens dat de vacature nog steeds openstaat, dus ze zijn nog druk bezig met selecteren, misschien dat dat het lange wachten verklaart?

• Jacky

Yfke
    Jacky

Same here:( Wat een zenuwslopende week!! Een ding is zeker: volgende week weten we meer, want dan zitten de 10 werkdagen erop, spannennnnnnnddd!!

Zo benieuwd of er nog meer dames zijn die ook nog zitten te wachten op een berichtje, maar het is erg stil op dit forum in tegenstelling tot voorgaande jaren. Zag trouwens dat de vacature nog steeds openstaat, dus ze zijn nog druk bezig met selecteren, misschien dat dat het lange wachten verklaart?

Ja, het is echt zenuwslopend. Hopelijk kunnen we uiterlijk volgend weekend blij zijn over de uitnodiging naar Schiphol. :-)

Zag al wel (via via) op Facebook dat iemand op 3 maart berichtje plaatste dat ze was uitgenodigd op Schiphol. 

Misschien kijken ze wel eerst hoeveel mensen er worden aangenomen die al op Schiphol zijn geweest.

• Yfke

Hoorde van een vriendin die vliegt dat er op de app die zij hebben veel verhalen voorbij komen van dames die meteen na inleveren van hun video zijn afgewezen. Dus ik heb weer n beetje hoop, wie weet is het idd ‘(nog) geen nieuws is goed nieuws’….hoe dan ook: komende week weten we meer!

• Jacky

Yfke

Hoorde van een vriendin die vliegt dat er op de app die zij hebben veel verhalen voorbij komen van dames die meteen na inleveren van hun video zijn afgewezen. Dus ik heb weer n beetje hoop, wie weet is het idd ‘(nog) geen nieuws is goed nieuws’….hoe dan ook: komende week weten we meer!

Dat is hoopvol om te horen! :-) Fingers crossed dat we zsm iets meer horen! Met een voorkeur voor positief nieuws morgenochtend 09:00 uur om de week goed te starten :-D

• Frances

Hi allemaal!

Wat leuk om jullie ervaringen zover te lezen!

ik heb ook gesolliciteerd. Ik heb de testen gemaakt, en ik mag de video opnemen :) spannend !!

Kan iemand me misschien iets meer vertellen over zijn/haar ervaring met het video interview? Ik heb echt geen idee wat ik kan verwachten qua vragen. Gaat dit alleen over je motivatie? en hoe lang heb je de tijd om je antwoorden voor te bereiden ?

heel veel succes allemaal!