Hé!
Ik heb zojuist mijn video ingeleverd en ik ben niet door! Baal er ontzettend van! Zo jammer.. Had het idee dat het best goed ging.
Had echt een kwartier later gelijk bericht. Ik denk écht/hoop dat de mensen die nog geen bericht terug hebben wél door zijn! Veel succes allemaal <3. Hopelijk lukt het jullie wél je droombaan te krijgen.
Ik probeer het volgend jaar gewoon wéér. Hopelijk komt er dan echt een ronde op locatie… Ik ben toch iets beter in groepsverband.
Super balen!!! Misschien kan je nog terugkoppeling vragen wat een ontwikkelingspunt is in de video opname? Voor het geval ze volgend jaar weer op deze manier gaan selecteren.
Goede tip!! Heb ik gedaan en kreeg de volgende mail terug. Helaas geen specifiek antwoord, maar kan ik wel inkomen! ;
Inmiddels heb je ons bericht ontvangen dat we in dit selectieproces niet verder gaan met je. Wij kunnen ons voorstellen dat dit een teleurstelling voor je is. Op deze vacature ontvangen wij altijd veel reacties, dit betekent dat wij alleen doorgaan met de kandidaten die zich als beste kwalificeren. Tijdens het selectieproces letten wij naast motivatie voor de functie en representativiteit uiteraard op de competenties die horen bij het functieprofiel van cabin attendant.
Ten aanzien van jouw sollicitatie hebben we op basis daarvan helaas besloten niet verder met je te gaan. Het grote aantal sollicitanten op deze vacature betekent dat wij geen specifiekere terugkoppeling kunnen geven op de reden van jouw afwijzing dan wat we hierboven hebben benoemd. Desondanks hopen wij dat deze mail je wat meer inzicht geeft. Wij wensen je alle goeds voor de toekomst en wellicht tot een volgende keer.