Vacature KLM maart 2022

• KLM

Jacky
    KLM

Hé! 

Ik heb zojuist mijn video ingeleverd en ik ben niet door! Baal er ontzettend van! Zo jammer.. Had het idee dat het best goed ging.

Had echt een kwartier later gelijk bericht. Ik denk écht/hoop dat de mensen die nog geen bericht terug hebben wél door zijn! Veel succes allemaal <3. Hopelijk lukt het jullie wél je droombaan te krijgen.

Ik probeer het volgend jaar gewoon wéér. Hopelijk komt er dan echt een ronde op locatie… Ik ben toch iets beter in groepsverband.

Super balen!!! Misschien kan je nog terugkoppeling vragen wat een ontwikkelingspunt is in de video opname? Voor het geval ze volgend jaar weer op deze manier gaan selecteren.

Goede tip!! Heb ik gedaan  en kreeg de volgende mail terug. Helaas geen specifiek antwoord, maar kan ik wel inkomen! ;

Inmiddels heb je ons bericht ontvangen dat we in dit selectieproces niet verder gaan met je. Wij kunnen ons voorstellen dat dit een teleurstelling voor je is. Op deze vacature ontvangen wij altijd veel reacties, dit betekent dat wij alleen doorgaan met de kandidaten die zich als beste kwalificeren. Tijdens het selectieproces letten wij naast motivatie voor de functie en representativiteit uiteraard op de competenties die horen bij het functieprofiel van cabin attendant. 

Ten aanzien van jouw sollicitatie hebben we op basis daarvan helaas besloten niet verder met je te gaan. Het grote aantal sollicitanten op deze vacature betekent dat wij geen specifiekere terugkoppeling kunnen geven op de reden van jouw afwijzing dan wat we hierboven hebben benoemd. Desondanks hopen wij dat deze mail je wat meer inzicht geeft.   Wij wensen je alle goeds voor de toekomst en wellicht tot een volgende keer.

• KLM

Ik had

- Waarom wil je cabin attendant worden bij KLM?

- Wat is jouw speciale talent?

- What is the laat time you walked the xtra mile  for someone ? (Moest in Engels)

Ongeveer antwoorden in in dertig seconden - 1 minuut. Je kan overnieuw opnemen, maar d laatste kan je alleen versturen,

mijn tip is;

- in de webcam kijken. 

- leuke outfit en goede belichting 

- GOED NA DENKEN over je antwoorden, goed Van tevoren doornemen

• Yfke

KLM
    Jacky
    KLM

Hé! 

Ik heb zojuist mijn video ingeleverd en ik ben niet door! Baal er ontzettend van! Zo jammer.. Had het idee dat het best goed ging.

Had echt een kwartier later gelijk bericht. Ik denk écht/hoop dat de mensen die nog geen bericht terug hebben wél door zijn! Veel succes allemaal <3. Hopelijk lukt het jullie wél je droombaan te krijgen.

Ik probeer het volgend jaar gewoon wéér. Hopelijk komt er dan echt een ronde op locatie… Ik ben toch iets beter in groepsverband.

Super balen!!! Misschien kan je nog terugkoppeling vragen wat een ontwikkelingspunt is in de video opname? Voor het geval ze volgend jaar weer op deze manier gaan selecteren.

Goede tip!! Heb ik gedaan  en kreeg de volgende mail terug. Helaas geen specifiek antwoord, maar kan ik wel inkomen! ;

Inmiddels heb je ons bericht ontvangen dat we in dit selectieproces niet verder gaan met je. Wij kunnen ons voorstellen dat dit een teleurstelling voor je is. Op deze vacature ontvangen wij altijd veel reacties, dit betekent dat wij alleen doorgaan met de kandidaten die zich als beste kwalificeren. Tijdens het selectieproces letten wij naast motivatie voor de functie en representativiteit uiteraard op de competenties die horen bij het functieprofiel van cabin attendant. 

Ten aanzien van jouw sollicitatie hebben we op basis daarvan helaas besloten niet verder met je te gaan. Het grote aantal sollicitanten op deze vacature betekent dat wij geen specifiekere terugkoppeling kunnen geven op de reden van jouw afwijzing dan wat we hierboven hebben benoemd. Desondanks hopen wij dat deze mail je wat meer inzicht geeft.   Wij wensen je alle goeds voor de toekomst en wellicht tot een volgende keer.

Lastig he zo'n ‘algemeen’ antwoord. Volgend jaar gewoon weer proberen, hopelijk is het dan zonder zo'n video pitch maar als vanouds met M&G, is net even wat fijner om jezelf goed te presenteren.

Ondertussen zak ik ongeveer in elkaar van de stress elke keer als mn telefoon gaat, maar helaas nog steeds niks van KLM…:(

• Vel123

Yfke

He wat balen! Ik vond de competentietest ook behoorlijk pittig moet ik zeggen, maar hou vol! Ik had wel veel geoefend vantevoren online, misschien dat dat geholpen heeft.

ik vond de video opnemen best zenuwslopend, had tig keer geoefend, maar tijdens opname de 1e keer ging mn tel af dus moest m nog een keer doen en toen werd ik zenuwachtig haha. 

Wel benieuwd nu wanneer we iets horen.

Same here vandaag mijn video ingestuurd maar ging helaas niet zo goed naar mijn idee. Echt zenuwslopend en ook mijn tel ging af, ik was gelijk uit mijn concentratie. 

fingers crossed.

• Tess

Deze week ga ik de online testen doen, waaronder de capaciteitentest. Waar bestaat die test uit? Dan weet ik waar ik me op kan voorbereiden. Iedereen succes met het afwachten en de stress die dit met zich meebrengt.

• Jacky

Yfke
    KLM
    Jacky
    [...]

Lastig he zo'n ‘algemeen’ antwoord. Volgend jaar gewoon weer proberen, hopelijk is het dan zonder zo'n video pitch maar als vanouds met M&G, is net even wat fijner om jezelf goed te presenteren.

Ondertussen zak ik ongeveer in elkaar van de stress elke keer als mn telefoon gaat, maar helaas nog steeds niks van KLM…:(

Netjes dat je een reactie krijgt, wel inderdaad erg algemeen. Eigenlijk te algemeen om aan te werken. Komt er nu geen Meet & Greet dat jullie weten op Schiphol?

Ook ik ben nog steeds in afwachting van wel of geen uitnodiging na video pitch…

• Jacky

Thessa

Deze week ga ik de online testen doen, waaronder de capaciteitentest. Waar bestaat die test uit? Dan weet ik waar ik me op kan voorbereiden. Iedereen succes met het afwachten en de stress die dit met zich meebrengt.

Hoi, je krijgt een super fijne uitleg als je je inlogt en daarbij zie je ook oefenvragen. Zo weet je precies wat je te wachten staat. Het zijn iig diagrammen, figuurreeksen, cijferreeksen en analogieen. Succes!

• Tess

Dank je Jacky! Spannend, ben heel benieuwd. Hoop dat er nog meer tips hier worden gedeeld, zijn altijd welkom natuurlijk:-)

• Tess

Misschien een beetje off topic, maar zijn er hier nog meer meiden die ietsjes op leeftijd (eind 40) zijn en al een andere loopbaan hebben opgebouwd en nu het roer om willen gooien door CA te worden? Ben heel benieuwd.

• Jacky

Email ontvangen van KLM! Met uitnodiging voor M&G en bij geschiktheid later die dag een Criteria Based Interview! Super blij!