Vacature KLM maart 2022

• Jacky

Tess

Misschien een beetje off topic, maar zijn er hier nog meer meiden die ietsjes op leeftijd (eind 40) zijn en al een andere loopbaan hebben opgebouwd en nu het roer om willen gooien door CA te worden? Ben heel benieuwd.

Yes! Ik werk als (interim) manager in de dag- en verblijfsrecreatie. En ben eind 30. Jij ook een nieuwe stap aan het zetten?

• bluedays

Jacky

Email ontvangen van KLM! Met uitnodiging voor M&G en bij geschiktheid later die dag een Criteria Based Interview! Super blij!

Wat goed!!! Wat zal je opgelucht zijn! Maar dit betekent dus dat die hele groepsopdracht/ronde dit jaar wegvalt?

• Jacky

bluedays
    Jacky

Email ontvangen van KLM! Met uitnodiging voor M&G en bij geschiktheid later die dag een Criteria Based Interview! Super blij!

Wat goed!!! Wat zal je opgelucht zijn! Maar dit betekent dus dat die hele groepsopdracht/ronde dit jaar wegvalt?

Dankjewel! Oh ja, goeie! Inderdaad!

• Yfke

Jacky

Ik ook!!!! Echt super blij!!!

• Yfke

Tess

Misschien een beetje off topic, maar zijn er hier nog meer meiden die ietsjes op leeftijd (eind 40) zijn en al een andere loopbaan hebben opgebouwd en nu het roer om willen gooien door CA te worden? Ben heel benieuwd.

Hier ook een eind 40-er :) Nu eindelijk de boel thuis in rustiger vaarwater is gekomen dacht ik: ik grijp deze kans! Vind het reuze spannend allemaal, ook soms onzeker of ik het wel ga volhouden (ik droom alvast dat ik de baan heb haha) met die wisselende tijden en jetlags, maar ik wil dit al zo lang dat ik deze kans niet aan me voorbij wilde laten gaan. 

Succes met het maken van de tests! Zorg dat je goed uitgerust bent en ga met volle energie aan de slag dan moet het goedkomen!!!

• Yfke

bluedays
    Jacky

Nee die is er nog steeds, maar de video pitch is nu ipv de Meet&Greet op Schiphol. Dus nu 1 dag naar Schiphol ipv 2.

• Jacky

Yfke
    Jacky

Ik ook!!!! Echt super blij!!!

Whoehoeee! Super goed!!!

• Jacky

Yfke
    bluedays
    Jacky

Nee die is er nog steeds, maar de video pitch is nu ipv de Meet&Greet op Schiphol. Dus nu 1 dag naar Schiphol ipv 2.

Bij mij is er geen groepsopdracht. Alleen de Meet & Greet en het interview is benoemd. Bij jou groepsopdracht en het interview?

• Yfke

Jacky
    Yfke
    bluedays
    [...]

Bij mij is er geen groepsopdracht. Alleen de Meet & Greet en het interview is benoemd. Bij jou groepsopdracht en het interview?

Niet benoemd als zijnde groepsopdracht nee, maar ik interpreteerde de mail eigenlijk op die manier :) Denk je dat ze de groepsopdracht laten vervallen? Kan me bijna niet voorstellen maar zou het stiekem niet heel erg vinden! Wanneer heb jij je M&G?

• Sky

Hi allemaal!

Gefeliciteerd aan iedereen die door is naar de M&G! 

en voor alle anderen niet opgeven !! hopelijk is er volgend jaar weer een kans.

Ik mag ook het videointerview gaan maken. Zijn er mensen die hun ervaring willen delen ? Was het pittig of was het goed te doen? Hoe lang krijg je de tijd om je antwoord voor te bereiden , en aan welke vragen moet je denken ?

succes allemaal!