Vacature KLM maart 2022

• Jacky

Yfke
    Jacky
    Yfke
    [...]

Nee die is er nog steeds, maar de video pitch is nu ipv de Meet&Greet op Schiphol. Dus nu 1 dag naar Schiphol ipv 2.

Bij mij is er geen groepsopdracht. Alleen de Meet & Greet en het interview is benoemd. Bij jou groepsopdracht en het interview?

Niet benoemd als zijnde groepsopdracht nee, maar ik interpreteerde de mail eigenlijk op die manier :) Denk je dat ze de groepsopdracht laten vervallen? Kan me bijna niet voorstellen maar zou het stiekem niet heel erg vinden! Wanneer heb jij je M&G?

Zo had ik het nog niet bekeken! Hmm, ben nu helemaal benieuwd wat er komen gaat. :-) Op 29 maart. En jij?

• Tess

Jacky
    Tess

Misschien een beetje off topic, maar zijn er hier nog meer meiden die ietsjes op leeftijd (eind 40) zijn en al een andere loopbaan hebben opgebouwd en nu het roer om willen gooien door CA te worden? Ben heel benieuwd.

Yes! Ik werk als (interim) manager in de dag- en verblijfsrecreatie. En ben eind 30. Jij ook een nieuwe stap aan het zetten?

Hi Jacky, Ik ben ook manager binnen de politie en toe aan een nieuwe stap. Eerst maar eens de testen doen, ga ze morgen doen. Jij en alle anderen op dit forum, veel succes gewenst!

• Yfke

Jacky
    Yfke
    Jacky
    [...]

Bij mij is er geen groepsopdracht. Alleen de Meet & Greet en het interview is benoemd. Bij jou groepsopdracht en het interview?

Niet benoemd als zijnde groepsopdracht nee, maar ik interpreteerde de mail eigenlijk op die manier :) Denk je dat ze de groepsopdracht laten vervallen? Kan me bijna niet voorstellen maar zou het stiekem niet heel erg vinden! Wanneer heb jij je M&G?

Zo had ik het nog niet bekeken! Hmm, ben nu helemaal benieuwd wat er komen gaat. :-) Op 29 maart. En jij?

31 maart, laat je ons weten hoe het ging en wat de dag inhield? Succes met voorbereiden!!

• Yfke

Tess
    Jacky
    Tess

Misschien een beetje off topic, maar zijn er hier nog meer meiden die ietsjes op leeftijd (eind 40) zijn en al een andere loopbaan hebben opgebouwd en nu het roer om willen gooien door CA te worden? Ben heel benieuwd.

Yes! Ik werk als (interim) manager in de dag- en verblijfsrecreatie. En ben eind 30. Jij ook een nieuwe stap aan het zetten?

Hi Jacky, Ik ben ook manager binnen de politie en toe aan een nieuwe stap. Eerst maar eens de testen doen, ga ze morgen doen. Jij en alle anderen op dit forum, veel succes gewenst!

Succes Tess met het maken van de testen, moet goedkomen met jouw achtergrond!!

• Ophélie

Hi iedereen ^_^

Zijn er toevallig mensen die zijn aangenomen en weten wanneer de INI (basiscursus) zal starten?

Ik wens iedereen heel veel succes!

• Jacky

Tess
    Jacky
    Tess

Hoi Tess! Toffe job heb je nu zeg! Extra stoer om een nieuwe stap te zetten! Hopen op voorspoedige uitslagen van de testen. En dan op naar de video en de selectiedag.

• Jacky

Yfke
    Jacky
    Yfke
    [...]

31 maart, laat je ons weten hoe het ging en wat de dag inhield? Succes met voorbereiden!!

Was wel leuk geweest als we elkaar de 29e hadden getroffen! Maar ga zeker een update geven. Thanx!!!

• Blue123

Hoi iedereen!

Ik heb gisteren mijn video ingeleverd. In de mail staat dat ze binnen 10 werkdagen een reactie geven. Hoe lang duurde het bij jullie ongeveer? 

Groetjes!

• Tess

Gefeliciteerd Jacky en Yfke en succes bij de M&G! Ik hoor natuurlijk graag weer jullie ervaringen. Ik heb 100 punten voor de eerste ronde :-) en ga van de week de video opname maken. Eerst genieten van het mooie weer en deze uitslag. @Jacky, ik ben wel benieuwd wat jouw motivatie is om van eeen managers functie naar CA te gaan, wil je dat hier delen?

Post was bewerkt op 18-03-2022 11:38 door Tess

• Tess

Blue123

Hoi iedereen!

Ik heb gisteren mijn video ingeleverd. In de mail staat dat ze binnen 10 werkdagen een reactie geven. Hoe lang duurde het bij jullie ongeveer? 

Groetjes!

Heb je al bericht gehad? Ik ga het zondag opnemen.