Vacature KLM maart 2022

• Jacky

Wauw! 100 punten! Dat is pas een top uitslag Tess! Succes met opnemen!

• Jacky

Ik heb op zaterdag de video opgenomen en na 1,5 week bericht ontvangen met de uitnodiging (op dinsdagmiddag)

• Blue123

Tess
    Blue123

Hoi iedereen!

Ik heb gisteren mijn video ingeleverd. In de mail staat dat ze binnen 10 werkdagen een reactie geven. Hoe lang duurde het bij jullie ongeveer? 

Groetjes!

Heb je al bericht gehad? Ik ga het zondag opnemen.

Nee nog niet helaas. Ben zo zenuwachtig haha. 

Alvast succes zondag! Gewoon lekker jezelf blijven!

• Blue123

Jacky

Ik heb op zaterdag de video opgenomen en na 1,5 week bericht ontvangen met de uitnodiging (op dinsdagmiddag)

Wow dat duurt lang :(

gefeliciteerd nog trouwens!

• Jacky

Tess

Gefeliciteerd Jacky en Yfke en succes bij de M&G! Ik hoor natuurlijk graag weer jullie ervaringen. Ik heb 100 punten voor de eerste ronde :-) en ga van de week de video opname maken. Eerst genieten van het mooie weer en deze uitslag. @Jacky, ik ben wel benieuwd wat jouw motivatie is om van eeen managers functie naar CA te gaan, wil je dat hier delen?

Thanx! Dat mag na zo'n mooie uislag. Alvast succes met de video! 

De motivatie wil ik zeker delen. Het is een flinke stap. Wel een stap waar ik aan toe ben. 

Ik kan mij als CA bij KLM enorm vinden in die oprechte aandacht naar mensen toe, het verschil kunnen én mogen maken in de KLM beleving. Wat aansluit op een gedeelte van mijn huidige werkzaamheden. Ook vind ik erg lekker om na een lange tijd weer echt samen te werken in een team en nagenoeg continu hands-on bezig te zijn. En toch die grote verantwoordelijkheid te hebben. Daarbij krijg ik een speciale kriebel als ik op Schiphol ben, met KLM mag vliegen en voel ik mij thuis in die omgeving. :-)

En wat is jouw motivatie?

Ps. In de video ben ik er vrij ongedwongen ingegaan. Niet teveel nagedacht tijdens de videomomenten over de vragen, dit om vooral vanuit mijn hart te kunnen spreken. Ik ga overigens wel oefenen voor het Criteria Based Interview (mocht ik in die laatste ronde terecht komen).

• Jacky

Blue123
    Jacky

Wow dat duurt lang :(

gefeliciteerd nog trouwens!

Thanx, ja was een super spannende tijd!

• Yfke

Jacky

Gefeliciteerd!!! Spannend he??! Benieuwd wat de dag inhoudt! Ben je dinsdag a.s. al aan de beurt?

• Yfke

Blue123

Hoi iedereen!

Ik heb gisteren mijn video ingeleverd. In de mail staat dat ze binnen 10 werkdagen een reactie geven. Hoe lang duurde het bij jullie ongeveer? 

Groetjes!

Bij mij duurde het ook 1,5 week. Ik duim voor een positieve uitslag!!!!

• Yfke

Tess

Gefeliciteerd Jacky en Yfke en succes bij de M&G! Ik hoor natuurlijk graag weer jullie ervaringen. Ik heb 100 punten voor de eerste ronde :-) en ga van de week de video opname maken. Eerst genieten van het mooie weer en deze uitslag. @Jacky, ik ben wel benieuwd wat jouw motivatie is om van eeen managers functie naar CA te gaan, wil je dat hier delen?

Zet m op Tess dit weekend! Probeer inderdaad ontspannen te blijven (klinkt makkelijker dan het is;) en vanuit je hart te spreken, ik denk als je pitch oprecht is, je met je 100% match een ronde verder moet komen, je kunt het!!!

• Yfke

Jacky
    Tess

Thanx! Dat mag na zo'n mooie uislag. Alvast succes met de video! 

De motivatie wil ik zeker delen. Het is een flinke stap. Wel een stap waar ik aan toe ben. 

Ik kan mij als CA bij KLM enorm vinden in die oprechte aandacht naar mensen toe, het verschil kunnen én mogen maken in de KLM beleving. Wat aansluit op een gedeelte van mijn huidige werkzaamheden. Ook vind ik erg lekker om na een lange tijd weer echt samen te werken in een team en nagenoeg continu hands-on bezig te zijn. En toch die grote verantwoordelijkheid te hebben. Daarbij krijg ik een speciale kriebel als ik op Schiphol ben, met KLM mag vliegen en voel ik mij thuis in die omgeving. :-)

En wat is jouw motivatie?

Ps. In de video ben ik er vrij ongedwongen ingegaan. Niet teveel nagedacht tijdens de videomomenten over de vragen, dit om vooral vanuit mijn hart te kunnen spreken. Ik ga overigens wel oefenen voor het Criteria Based Interview (mocht ik in die laatste ronde terecht komen).

Same here! Ik hoorde van mijn vriendin die bij KLM vliegt dat ze oa vragen stellen op basis van ‘STAR’. Ze horen graag concrete voorbeelden uit je werkverleden. Ga ik me dus komende week maar eens in verdiepen en alvast voor mezelf wat voorbeelden uitwerken.

Zou trouwens wel heel leuk zijn als we straks als ‘oudjes’ bij elkaar in de INI zitten ;)