Goedemorgen dames,
Na alle testen perfect te hebben doorstaan (had heel veel geoefend), kreeg ik na 24 uur bericht dat ik helaas niet door ben. Ik BAAAAAAL! ik snap werkelijk niet waar ik de fout ben ingegaan met het opnemen van de video. Ik snap dat ze het via de star methode wilden horen, maar hoe kan je je motivatie nou via de star methode vertellen? Ik heb verteld (in 1 minuut ????) dat ik als vrijwilleger werk in een team, dat ik Spaans als 2e moedertaal heb, dat ik bekend sta bij de collega's als positief, goedlachs en een harde werker en als gids werk in het buitenland. En last but not least dat ik het de mensen om me heen graag naar de zin maak en graag de KLM pax een mooie tijd aan boord zou willen laten beleven (of iets in die trant).
Ik zit me echt suf te bedenken wat ik fout heb gedaan. Iemand een idee om het de volgende keer wel goed te doen. Ik ben nu al 2 x de mist ingegaan bij de KLM sollicitatie bij het gesprek. En had het dit keer echt tot in de puntjes voorbereid. Ben heel benieuwd en heeeel veel succes voor de dames die door zijn. Super spannend. Laten jullie het weten?!
Post was bewerkt op 19-03-2022 10:59 door Karen