Hoi Karen,
Dat is super balen! Snap dat je mega teleurgesteld bent. :-(
Ik heb zelf tijdens het zien van de vragen, er even over nagedacht en het vervolgens direct opgenomen. Om er zo naturel mogelijk in te gaan. Ik heb bij de video's geen STAR techniek gebruikt. Kan ook niet vanwege de korte tijd.
Ik heb van de week de opnames een stukje terug gekeken (mijn dochter heeft zich suf gelachen, en ik stiekem ook wel) en kan dan ook aangeven dat het alles behalve perfect is. Komt nog niet eens in de richting. En uiteindelijk toch uitgenodigd.
Kortom, ik denk dat je het misschien te perfect wilt doen. Wat niet nodig is. Anders zouden ze je vooraf voorbereiden op de vragen. Niet pas de vragen geven op het moment dat er opgenomen ‘moet’ worden. Wellicht is dit misschien iets om mee te nemen bij een volgende keer. Ik had geen video vragen over mijn werk/ vrijwilligerservaring, of wat anderen van mij vinden. Kortom deze vind ik lastig om op in te gaan.
Nog 1 kleine tip. Je hebt ongeveer verteld ‘'En last but not least dat ik het de mensen om me heen graag naar de zin maak en graag de KLM pax een mooie tijd aan boord zou willen laten beleven (of iets in die trant).’' Ik zou deze anders formuleren. Hoe maak jij het de mensen om jou heen naar de zin? Of hoe zorg jij voor een mooie tijd aan boord? Of hoe zorg jij voor de KLM beleving? Dan ben je concreter en laat je iets meer zien wie jij bent.
Misschien kan je er iets mee. :-)
Super dankjewel. Ik had de vraag bekeken en het helemaal uitgeschreven wat ik wilde zeggen, dus misschien toch iets te goed voorbereid. Ik had ook nog iets gezegd van een extra glimlach of een extra kopje koffie bij die zin dat ik het de mensen in de cabine naar de zin wilde maken …maar goed…ze vond het niets dus hhahaga…volgende keer ga ik er anders in. Kan je het trouwens nakijken dan?