Vacature KLM maart 2022

• Tess

Karen

Deden jullie het trouwens echt uit je hoofd die video if had je wat op papier? Ik had een papiertje op de computer geplakt, misschien dat ik daar teveel op keek…werd gek ook van die tijd. Ik ga het maar niet terug kijken….lol

Hi Karen, ik had wel een paar steekwoorden opgeschreven, maar niet in het zicht. Deed het dus, na eerst nagedacht te hebben, verder uit het hoofd. Vandaar dat het ook niet perfect ging… maar ja, dat ben ik ook niet :-). Ik wacht wel af, kan er nu niets meer aan doen.

• Karen

Tess
    Karen

Deden jullie het trouwens echt uit je hoofd die video if had je wat op papier? Ik had een papiertje op de computer geplakt, misschien dat ik daar teveel op keek…werd gek ook van die tijd. Ik ga het maar niet terug kijken….lol

Hi Karen, ik had wel een paar steekwoorden opgeschreven, maar niet in het zicht. Deed het dus, na eerst nagedacht te hebben, verder uit het hoofd. Vandaar dat het ook niet perfect ging… maar ja, dat ben ik ook niet :-). Ik wacht wel af, kan er nu niets meer aan doen.

Ik denk dat ik daar de fout in ben gegaan. Ik had dit forum eerder moeten ontdekken. Afijn…we oefenen weer door voor volgend jaar. Spannend allemaal hoor voor jullie. Super leuk

• Pascale

Ik heb woensdagavond 9 Maart mijn videopitch ingestuurd en nog niks gehoord. Zijn er meer mensen die ook nog na bijna 2 weken nog niks gehoord hebben?

• Blue123

Pascale

Ik heb woensdagavond 9 Maart mijn videopitch ingestuurd en nog niks gehoord. Zijn er meer mensen die ook nog na bijna 2 weken nog niks gehoord hebben?

Volgens mij waren die 10 dagen die ze hadden vermeld in de mail werkdagen. Dus dan zouden ze tot en met aanstaande woensdag hebben om te reageren op de video.

• Lara

Hey allemaal, 

Ik wou even zeggen dat het 3 jaar geleden ook erg lang duurde voor je iets hoorde.

Hoe sneller je solliciteerde in het begin dat de vacature open ging, hoe sneller je door de rondes heen ging.

• Britt

Hi iedereen!

Ik heb het hele selectieprocess nu verlopen en gisteren te horen gekregen dat ik ben aangenomen! 

Ik start op 20 juni met mijn ini en ik vroeg me af of er hier misschien iemand ook die dag start?!

Wie weet kunnen we dan even contact opnemen met elkaar! 

Succes iedereen!!

• Lara

Britt

Hi iedereen!

Ik heb het hele selectieprocess nu verlopen en gisteren te horen gekregen dat ik ben aangenomen! 

Ik start op 20 juni met mijn ini en ik vroeg me af of er hier misschien iemand ook die dag start?!

Succes iedereen!!

Hoi Britt, er is een groeps app met heel veel mensen in vanuit 2019 die zijn aangenomen en nu pas kunnen starten en er zijn al heel wat mensen die nu worden aangenomen bij gekomen. Ik weet niet of je hier een privéberichtje kan sturen, dan kan je je mss aan die groep toevoegen.

• Toby

Britt

Hi iedereen!

Succes iedereen!!

Gefeliciteerd Britt!! Wat snel, 20 juni, gaaf joh! Ik heb net mn video's ingestuurd, hopelijk ben ik er nog een beetje optijd bij.. maargoed. De vacature staat nog open dus lijkt me wel :)

• Klm

Hi Allemaal,

Ik heb ook alle online testen positief kunnen afronden. 9  maart heb ik de video interview afgerond en kreeg daar na ruim een week reactie op. Volgende week dinsdag 29 maart ben ik uitgenodigd voor de selectiedag en ben hier heel erg benieuwd naar, maar heb er vooral heel erg veel zin in. 

De online testen vond ik redelijk uitdagend. Ik probeer me nu goed voor te bereiden op aankomende week en ben erg benieuwd hoe de dag gaat lopen.

Iedereen veel succes!

• Yfke

Britt

Hi iedereen!

Succes iedereen!!

Gefeliciteerd!! Denk dat je een van de eerste bent die alles al doorlopen heeft. En dan 20 juni gewoon al starten met de INI, echt leuk!! Hebben ze toevallig iets gezegd over hoeveel en wanneer er Ini's starten?