KLC 2023

  • Cyn

    Dinsdag eerste selectieronde voor mij! Zenuwen beginnen al wat omhoog te kruipen, anderen ook al last van? haha

  • Julia

    Hoe is het bij jullie gegaan?

    Ik ben door naar de 2e selectieronde! Vond het echt zenuwslopend, vooral het wachten op de uitslag, maar heb wel echt een leuke dag gehad!

  • Ilse

    Leuk, spannend!! Hoe is de dag verlopen? Was het gesprek lastig of viel het mee?

  • Ilse

    Is er nu een afspraak met je ingepland voor volgende week?

  • Julia

    Ilse

    Leuk, spannend!! Hoe is de dag verlopen? Was het gesprek lastig of viel het mee?

    Het mondeling Engels was heel goed te doen! Was een informeel gesprekje en de mensen die het afnamen waren echt heel lief ook! Bij mij ging het alleen maar over vakantie en m’n huidige werk.

    Daarna in een groepje van 4 het groepsgesprek. Iedereen doet eerst de pitch en daarna stellen ze zowel aan jou persoonlijk als aan de hele groep vragen. Dingen zoals waarom je specifiek wil vliegen en niet op de grond wil werken, wat je sterke en je zwakke kanten zijn. Daarna moesten we ongeveer 3 kwartier wachten en werden degene die afgewezen waren 1 voor 1 naar binnen gehaald en wij hoorden het in een tweetal of groepje.

    En daarna dus inplannen voor het volgende gesprek. Volgensmij waren er mensen die volgende week al mogen komen, maar ik ben pas eind van de maand aan de beurt. Heel spannend weer! Maar ook heel veel zin in.

  • Cyn

    Heb een erg leuke maar spannende dag gehad. Gelukkig wel met een goed resultaat, ik ben ook door naar de 2e selectieronde voor einde van de maand. Inderdaad zoals Julia zegt heb ik het ook ervaren. Ik zou mij niet zo druk maken om het Engels mondeling, het is een vrij informeel gesprekje (ik had ook 2 hele leuke en gezellige recruiters) waarin ze je direct op je gemak stellen.

    Groepsgesprek vond ik zelf wat spannender, maar was uiteindelijk een fijn en gezellig gesprek (zat met 3 andere leuke meiden in de groep).

    Succes voor anderen die nog moeten binnenkort!

  • Ilse

    Wat leuk dat jullie allebei een goed resultaat hebben behaald vandaag! En dank jullie wel voor het leuke en uitgebreide antwoord! Ik ben ook heel benieuwd wanneer ik op het eerste gesprek mag komen☺️

  • Nienke

    Leuk!! en super dat jullie beide door zijn naar de volgende ronde!!

    Ik ben dinsdag aan de beurt en vind het nu al spannend! ik maak mij geen zorgen over het Engels gesprekje, maar die groeps solicitatie vind ik toch wel zenuwslopend! 

    Iemand anders die ook dinsdag gaat?