KLC 2023

  • K

    Lotte
    K
    Lotte

    Wat fijn dat het zo goed is gegaan! Dank je wel voor je verslag, wat leuk om te lezen welke stappen er allemaal zijn op de selectiedag van KLC. Proficiat dat je door mag naar het tweede gesprek, super. Is dit binnenkort al of moet je daar nog even op wachten voordat het zover is? Alvast veel succes en ik ga weer voor je duimen!

    Hoi Lotte, 

       ik mag einde van de maand al weer terugkomen. Heb je al gesolliciteerd? Dankje wel voor je aanmoediging. Laat me weten Als ik je nog ergens mee kan helpen.

    Wat fijn zeg, dat is al snel. Veel succes en plezier straks met het gesprek! Dank je wel, dan zal ik het je zeker laten weten. Mijn sollicitatie stuur ik zo snel mogelijk in, de brief is al klaar. En dan maar afwachten hoe het verder zal gaan, spannend.

    Hoi Lotte, 

    Hoe is je sollicitatie gegaan? Heb je al

    iets gehoord?

  • K

    Pien

    Hi iedereen,

    wat handig zo'n forum!

    ik wil ook gaan solliciteren voor KLC, maar ik zit nu al in een struggle met de motivatiebrief dat blijft altijd zo lastig… hebben jullie eventuele tips?! 

    Alvast bedankt! 

    liefs Pien

    Hoi Pien, 

    Ja dat vond ik ook lastig! Ik had de tips van randstad gevolgd. Hier de link https://www.randstad.nl/ontwikkelen/solliciteren/sollicitatiebrief succes!

  • Pien

    K
    Pien

    Hi iedereen,

    wat handig zo'n forum!

    ik wil ook gaan solliciteren voor KLC, maar ik zit nu al in een struggle met de motivatiebrief dat blijft altijd zo lastig… hebben jullie eventuele tips?! 

    Alvast bedankt! 

    liefs Pien

    Hoi Pien, 

    Ja dat vond ik ook lastig! Ik had de tips van randstad gevolgd. Hier de link https://www.randstad.nl/ontwikkelen/solliciteren/sollicitatiebrief succes!

    Hi K,

    dankjewel!

  • Pien

    Hi,

    zojuist gesolliciteerd en ik kreeg een half uur er na meteen een mail dat ik de motivatie video mag gaan opnemen, maar volgendmij is dat gewoon een automatische mail, haha.

  • Pien

    Hiii,

    Hoe lang duurde het bij jullie tot je reactie kreeg op je motivatie video? Ik lees dat je binne 14 dagen reactie terug krijgt, spannend!

  • K

    Pien

    Hiii,

    Hoe lang duurde het bij jullie tot je reactie kreeg op je motivatie video? Ik lees dat je binne 14 dagen reactie terug krijgt, spannend!

    Hoi Pien, 

    Bij mij duurde het 2 werkdagen. Ik keek elke 2 minuten op mijn mail haha. Succes!

  • Pien

    K
    Pien

    Hiii,

    Hoe lang duurde het bij jullie tot je reactie kreeg op je motivatie video? Ik lees dat je binne 14 dagen reactie terug krijgt, spannend!

    Hoi Pien, 

    Bij mij duurde het 2 werkdagen. Ik keek elke 2 minuten op mijn mail haha. Succes!

    Hii K,

    Bij mij was het ook 2 werkdagen en ik mag door naar de volgende ronde! Ben benieuwd!, jij had afgelopen week jou tweede gesprek toch? Hoe is dat gegaan?!

  • K

    Hoi Pien,

    Naar mijn idee heb ik het echt verknald. Nu nog even stressen en wachten op de uitslag :(

  • Pien

    K

    Hoi Pien,

    Naar mijn idee heb ik het echt verknald. Nu nog even stressen en wachten op de uitslag :(

    Oh nee:( , Hoeso denk je dat? Laten we toch hopen op een positieve uitslag zou voor je duimen !!!

  • K

    Pien
    K

    Hoi Pien,

    Naar mijn idee heb ik het echt verknald. Nu nog even stressen en wachten op de uitslag :(

    Oh nee:( , Hoeso denk je dat? Laten we toch hopen op een positieve uitslag zou voor je duimen !!!

    Hoi Pien, 

    Vandaag te horen gekregen dat ik door ben!!! Yeaaah! Dankjewel voor je aanmoediging!