KLC 2023

  • Cyn

    Sanne.2701
    Cyn

    Hi allemaal, ik lees ook graag mee met jullie op dit forum. Leuk en spannend allemaal om jullie proces te zien!

    Hi!

    Voor mij precies hetzelfde!

    Super leuk! Tot 9 januari :)

    Begin oktober heb ik mijn sollicitatie voor KLC doorgestuurd en na positieve uitslag van videopitch in ‘file’ geplaatst.

    Afgelopen dinsdag heb ik een mail gekregen dat ik uitgenodigd ben voor de eerste selectieronde. Jeeeeej

    Helaas zat die van morgen 12 december al vol, maar nog genoeg plek voor 9 januari.

    Wie gaan nog meer 9 januari naar de 1e selectie!? Wie weet zie ik één van jullie daar.

    Leuk Sanne! Zie je daar;)

  • MynameisDaan

    Ik heb gisteren ook mail gehad van KLC, ik ben ook op 9 januari aan de beurt!

  • Cyn

    MynameisDaan

    Ik heb gisteren ook mail gehad van KLC, ik ben ook op 9 januari aan de beurt!

    Spannend Daan, zie je daar!

  • Julia

    Ik zag vanmorgen dat de vacature bij KLC tijdelijk dicht staat tot eind januari. Weet iemand of dat iets is wat ze vaker doen? Is dat jaarlijks ivm met feestdagen? Of zou het vanwege drukte zijn?

  • Lotte

    Zag het ook net! Ja het zal vast iets met de feestdagen en de drukte nu te maken hebben. En wie weet wat nog meer, want er wordt ook geschreven over een nieuwe vacaturepagina. Wellicht een voorteken dat KLM straks ook weer gaat openen, naast KLC? Interessante ontwikkelingen, ben heel benieuwd straks in januari.

  • Vitani

    Een nieuwe vacature pagina? Waar heb je dat gelezen? :)

  • Lotte

    Op de huidige carrièresite van KLM en dan specifiek de pagina over werken bij Cityhopper. Daar staat dat de vacature (bij Cityhopper) nu voor vier weken dicht is en vanaf 23 januari weer opent, op een nieuwe vacaturepagina. Ben zo benieuwd! Sowieso al heel leuk dat er iets nieuws op komst is.

  • Lyonesse

    Lotte

    Op de huidige carrièresite van KLM en dan specifiek de pagina over werken bij Cityhopper. Daar staat dat de vacature (bij Cityhopper) nu voor vier weken dicht is en vanaf 23 januari weer opent, op een nieuwe vacaturepagina. Ben zo benieuwd! Sowieso al heel leuk dat er iets nieuws op komst is.

    Het ligt denk ik aan de nieuwe CAO! Voorbeelden: De training gaat van 4 weken naar 6 weken en je krijgt volledige OV vergoeding. Dit moet natuurlijk in de vacature veranderd worden.

  • Ilse

    Hoihoi,

    Ik ben sta momenteel ook op de wachtlijst voor de eerste selectieronde. Ik ben alleen erg benieuwd hoelang de sollicitatieprocedure bij klc momenteel duurt, weet iemand dat toevallig?

  • Julia

    Ilse

    Hoihoi,

    Ik ben sta momenteel ook op de wachtlijst voor de eerste selectieronde. Ik ben alleen erg benieuwd hoelang de sollicitatieprocedure bij klc momenteel duurt, weet iemand dat toevallig?

    Ik heb ongeveer 2 maanden moeten wachten tot ik een datum kreeg voor de eerste selectiedag. In totaal zat er 3 maanden tussen de videosollicitatie en de eerste selectiedag. Als je wordt aangenomen is het geloof ik rond de 6 tot 12 maanden tot je aan de INI kunt beginnen.