Binnen hoeveel tijd krijg je de uitslag Ximmie? Spannend hoor!!
Beetje gekke vraag misschien. Maar weet iemand in hoeverre ze bij KLC selectiedagen op je gewicht/lichaam letten? Ik ben nog niet uitgenodigd hoor en sta nog op de wachtlijst. Maar ben momenteel heel hard bezig om van m’n overgewicht af te komen. Maar zou overgewicht een reden kunnen zijn tot afwijzing?
Beetje gekke vraag misschien. Maar weet iemand in hoeverre ze bij KLC selectiedagen op je gewicht/lichaam letten? Ik ben nog niet uitgenodigd hoor en sta nog op de wachtlijst. Maar ben momenteel heel hard bezig om van m’n overgewicht af te komen. Maar zou overgewicht een reden kunnen zijn tot afwijzing?
Hi,
Ik ben ook niet het perfecte maatje( lees overgewicht) en ben door naar de tweede selectieronde, dus tot dusver hebben ze me er niet op afgewezen. Hoorde je vroeger nog wel eens horror verhalen over maar tegenwoordig gebeurd het steeds minder gelukkig.
Succes!!
Ook ik heb gister mijn eerste gesprek gehad en ben door naar het tweede gesprek volgende week dinsdag, als iemand nog tips heeft, hoor ik het heel graag! Super spannend
Mag ik vragen hoelang jij op de wachtlijst hebt gestaan? Ben benieuwd hoelang die nu eigenlijk een beetje is.
Hey, zeker 3 maanden, iets meer zelfs.
Hi allemaal, ik lees ook graag mee met jullie op dit forum. Leuk en spannend allemaal om jullie proces te zien!
Begin oktober heb ik mijn sollicitatie voor KLC doorgestuurd en na positieve uitslag van videopitch in ‘file’ geplaatst.
Afgelopen dinsdag heb ik een mail gekregen dat ik uitgenodigd ben voor de eerste selectieronde. Jeeeeej
Helaas zat die van morgen 12 december al vol, maar nog genoeg plek voor 9 januari.
Wie gaan nog meer 9 januari naar de 1e selectie!? Wie weet zie ik één van jullie daar.
Hi allemaal, ik lees ook graag mee met jullie op dit forum. Leuk en spannend allemaal om jullie proces te zien!
Hi!
Voor mij precies hetzelfde!
Super leuk! Tot 9 januari
Begin oktober heb ik mijn sollicitatie voor KLC doorgestuurd en na positieve uitslag van videopitch in ‘file’ geplaatst.
Afgelopen dinsdag heb ik een mail gekregen dat ik uitgenodigd ben voor de eerste selectieronde. Jeeeeej
Helaas zat die van morgen 12 december al vol, maar nog genoeg plek voor 9 januari.
Wie gaan nog meer 9 januari naar de 1e selectie!? Wie weet zie ik één van jullie daar.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?