Goedemiddag Lufthansa,
super aardig, dat u antwoord heeft gegeven op mijn vraag. Wat grappig dat er iemand uit Nederland bij Lufthansa recruitment werkt. Ik hoop dat ik u mag ontmoeten, wellicht als ik uitgenodigd wordt? Werken er overigens “veel” Nederlanders bij de Lufthansa?
Hopelijk tot gauw.
Hallo Jeanette,
Ik ben niet werkzaam bij recruitment, maar vlieg zelf.
Het merendeel van de bemanning is natuurlijk Duits, maar er zijn ook een aantal Nederlanders die bij Lufthansa vliegen. Zowel in de cockpit als cabine.
Mocht je nog vragen hebben, laat het me dan gerust weten.
Goedenavond,
Dat maakt niet uit, ik ben getrouwd met een Duitse man, dus weet ik de verschillen :+)
Hoe verschillender en bonter des te beter!
Wat leuk dat u ook vliegt en dat ik u misschien wat mag vragen.
Hoe heeft u dat destijds gedaan met de 12 weekse cursus? Ik woon welliswaar maar een uurtje van de luchthaven Frankfurt am Main vandaan maar zou het liefst op drukke dagen van de cursus een goedkoop hotelletje of B&b boeken i. p. v iedere dag op en neer te rijden en dan alleen als het zich renteert naar mijn huisje terug(er zijn vast meerdere mede-cursisten die van veel verder komen) lijkt me gezellig en zinvol. Dan kan men zich echt op de cursus “storten”!
De tweede vraag is of er nog meer “oudere dames en heren” zijn die de sprong durven wagen?
Een fijne avond en alvast bedankt.