TUI Cabin Crew vacature juni 2023

  • Lotte

    Proficiat Iris, wat een goed nieuws! Fijn dat het zo goed ging en dat je daarna een verlossend telefoontje hebt gekregen. Wat begint je INI al snel, spannend hoor. Wens je alvast veel succes en plezier.

    Waren er verschillende mogelijkheden om te beginnen, meerdere startdata voor de INI, of kreeg je meteen een datum toegewezen? Ben heel benieuwd hoe TUI dit doet, aangezien er vast ook nog wel kandidaten een opzegtermijn hebben voor hun huidige werk.

  • Iris

    Dankjewel Lotte! Ja inderdaad snel, maar mega veel zin in! Ik mocht in het online interview zelf een voorkeur aangeven, er beginnen ini's in september, oktober en november. Maar omdat mijn vorige baan al gestopt is kon ik zo snel beginnen. Hoe ging jouw interview eigenlijk? Die had je eind juli toch?

  • Lotte

    Ja klopt mijn gesprek was eind juli. Ging goed, was leuk. Ik mag ook door naar de groepsopdracht en die is eind augustus. Nog weer even wachten voordat het zover is. Ahh zo, fijn dat het zo perfect uitkomt voor je en je meteen kunt beginnen bij TUI. Voor mij zou dat wat lastiger zijn omdat ik nog de nodige werkverplichtingen heb komende maanden. Maar hopelijk is daar een oplossing voor te vinden mocht ik ook aangenomen worden. Eerst maar alle focus op de opdracht straks, ben heel benieuwd.

  • Iris

    De groepsopdracht is heel erg leuk! Ik was daar best wel nerveus voor maar die zenuwen waren heel snel weg. De recruiters zijn heel vriendelijk en gezellig en de opdracht is zo opgezet dat je echt als een team kan werken, dus het is gelukkig geen concurrentiestrijd. Ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat! Heel veel plezier en succes alvast. Laat je weten hoe het is gegaan?

  • Isabel

    Gefeliciteerd Iris! Ik ben ook aangenomen. Leuk dat je al zo snel kan starten. Heel veel plezier! En we horen hier graag hoe het gaat met de ini! ;-)

  • esther

    Gefeliciteerd!! Ik ben ook aangenomen en start in oktober. Nog meer mensen die in oktober beginnen?

  • Lotte

    Gefeliciteerd allemaal! Wat een goed nieuws voor jullie allemaal, fijn dat de groepsopdracht bij iedereen zo goed is gegaan. Ben heel benieuwd eind augustus, maar ik krijg er nu ook wel vertrouwen in. Bedankt Iris voor je succeswensen, ik zal straks zeker laten weten hoe het is gegaan. Wanneer begin jij met de cursus Isabel?

  • Iris

    Wat superleuk dat we allemaal zijn aangenomen! Gefeliciteerd allemaal! Ik hou jullie zeker op de hoogte van de ini, ben ook heel benieuwd naar jullie verhalen :D

  • Lisa2009

    Haihai, hier ook een enthousiasteling die gaat beginnen 4 september. zijn er mensen die alvast in contact willen komen voor de eerste dag?

  • Mirabel

    Lisa2009

    Haihai, hier ook een enthousiasteling die gaat beginnen 4 september. zijn er mensen die alvast in contact willen komen voor de eerste dag?

    Hoi hoi ik begin zelf in oktober maar ik ben wel benieuwd hoe het is gegaan met informatie enzo voor de startdatum van 4 september. Hebben jullie voor de start informatie gehad over de ini? en hebben jullie al het contract getekend?