TUI Cabin Crew vacature juni 2023

• Lotte

Goed plan om de groepsopdracht wel te doen! Zo'n essentieel onderdeel bij elke sollicitatie voor cabin crew, maar iets dat je vrijwel niet zelf kunt oefenen. Het nu ervaren geeft je toch weer voordeel voor een eventuele toekomstige sollicitatie, mocht je straks besluiten om af te zien van deze baan.

Dank je wel voor de informatie. Ja met parttime werken zou het salaris erg laag worden, dat realiseer ik me. Kan me ook wel voorstellen dat ze nieuwe cabin attendants allemaal fulltime willen laten beginnen, om iedereen goed in te werken. Over de start van de ini (mocht het zover komen) zal ik zeker vragen stellen tijdens het gesprek. Ben benieuwd welke mogelijkheden er zijn mocht dat lastig worden met mijn huidige werk en opzegtermijn.

Bedankt, jij alvast veel succes straks met de groepsopdracht!

• Vitani

Hi Isabel! Ik snap heel goed je twijfels en dat zijn ook redenen dat ik ervan af heb gezien. Maar wel een goed leermoment!

Volgens mij begin je bij alle airlines fulltime en kan je na een jaar parttimen geloof ik, maar dan moet het inderdaad financieel wel uit kunnen :i

• Iris

Hoi Isabel, weet jij hoe je bij het interview komt? Wordt dan de link in het portaal klikbaar? Als ik namelijk de link uit de mail gebruik moet ik inloggen maar volgens mij heb ik helemaal geen inloggegevens…

• Isabel

Iris

Hoi Isabel, weet jij hoe je bij het interview komt? Wordt dan de link in het portaal klikbaar? Als ik namelijk de link uit de mail gebruik moet ik inloggen maar volgens mij heb ik helemaal geen inloggegevens…

Ja had ik ook. Ik heb de eerste link gebruikt die ik had gekregen voor de tests. Zo kom je in het portaal en daar zie je vanzelf een ‘tegel’ voor het interview. Die wordt pas actief 24 uur voor het interview.

succes!

• Iris

Hoi Isabel, dankje! Dan ga ik ze denk ik maar even bellen want bij mij is die nog steeds niet klikbaar terwijl ik wel een bevestiging heb gehad. Thanks!

• Iris

Het is gelukt! Ze reageerden gelukkig heel snel op de mail. Nu snel de laatste dingen voorbereiden :D

• Isabel

Iris

Het is gelukt! Ze reageerden gelukkig heel snel op de mail. Nu snel de laatste dingen voorbereiden :D

Fijn dat het gelukt is! Zet 'm op!

• Iris

Hoi allemaal, ik heb net het gesprek gehad. En Isabel, het klopte inderdaad wat je zei: het is echt een heel leuk en relaxt gesprek! Ik was van tevoren best wel zenuwachtig maar dat was echt nergens voor nodig, de recruiter was heel vriendelijk en geïnteresseerd waardoor het een heel gezellig gesprek werd. En ik mag volgende week naar de groepsopdracht! :D Spannend maar ook heel erg veel zin in.

• Isabel

Hoi Iris, hoe ging de groepsopdracht?

• Iris

Hoi Isabel, echt goed! Het was ook heel erg leuk om te doen, heb echt een leuke dag gehad. En… gisteren kwam ook het verlossende telefoontje dat ik ben aangenomen! Ben zo zo zo ontzettend blij haha. Dus in september begint mijn ini!

Heb jij de groepsopdracht ook al gedaan? Hoe ging het?