Veel succes Isabel! We zijn heel benieuwd naar je ervaringen. Hopelijk gaat het allemaal goed en mag je door naar de groepsopdracht.
Ik heb deze week mijn interview gehad. Het was een heel leuk relaxt gesprek met 1 recruiter van Tui. Allereerst kennismaken en verder ging hij wat dieper in op mijn ervaring en klantgerichtheid enzo. Beetje de standaardvragen die je kunt verwachten.
Wat fijn, dat klinkt goed! Kreeg je meteen de uitslag of je door mag naar de groepsopdracht of hoor je dat pas later? En hebben ze ook al gezegd wanneer de groepsopdracht ongeveer zal zijn?
Ik heb deze week mijn interview gehad. Het was een heel leuk relaxt gesprek met 1 recruiter van Tui. Allereerst kennismaken en verder ging hij wat dieper in op mijn ervaring en klantgerichtheid enzo. Beetje de standaardvragen die je kunt verwachten.
Wat fijn, dat klinkt goed! Kreeg je meteen de uitslag of je door mag naar de groepsopdracht of hoor je dat pas later? En hebben ze ook al gezegd wanneer de groepsopdracht ongeveer zal zijn?
Ik kreeg meteen in het gesprek te horen dat ik door ben naar de groepsopdracht. Die is begin augustus in Rijswijk.
Ben ook iets meer te weten gekomen over de roosters. Zijn volgens mij erg pittig. Eerste maanden alleen Europa en dat 5 of 6 dagen en 2 dagen vrij. Veel vroege vluchten. Ze proberen je minimaal 1 keer per maand een weekend op za en zo te geven. Maar je hebt geen invloed op je rooster. Als je jezelf na een aantal maanden hebt bewezen en er is ‘plek’ op ICA vluchten, dan moet je intern solliciteren. Dat vond ik een beetje vaag… De ini is 6 weken op het hoofdkantoor in Rijswijk. Ik woon anderhalf uur reizen van Rijswijk vandaan… Ook niet ideaal. Kortom, ik twijfel best wel of ik wel door wil.
Hoi Isabel,
Thanks voor het delen! Geeft een goed inzicht. Vond je ook dat ze in het gesprek het je soms best wel moeilijk maken? Ik heb bij KLC de groepssollicitatie gedaan en die ervaarde ik als best pittig dus ik vraag me af of ik me op zoiets moet voorbereiden haha. En weet je of je in Rijswijk alleen een groepsopdracht doet of krijg je daarna nog een keer een gesprek?
Hoi Isabel,
Thanks voor het delen! Geeft een goed inzicht. Vond je ook dat ze in het gesprek het je soms best wel moeilijk maken? Ik heb bij KLC de groepssollicitatie gedaan en die ervaarde ik als best pittig dus ik vraag me af of ik me op zoiets moet voorbereiden haha. En weet je of je in Rijswijk alleen een groepsopdracht doet of krijg je daarna nog een keer een gesprek?
Er wordt natuurlijk wel doorgevraagd, maar heb het gesprek zeker niet als moeilijk ervaren. Gewoon jezelf zijn. Of de groepsopdracht moeilijk is, weet ik natuurlijk nog niet. Ben benieuwd! Daarna is in principe geen gesprek meer.
Ik kreeg meteen in het gesprek te horen dat ik door ben naar de groepsopdracht. Die is begin augustus in Rijswijk.
Ben ook iets meer te weten gekomen over de roosters. Zijn volgens mij erg pittig. Eerste maanden alleen Europa en dat 5 of 6 dagen en 2 dagen vrij. Veel vroege vluchten. Ze proberen je minimaal 1 keer per maand een weekend op za en zo te geven. Maar je hebt geen invloed op je rooster. Als je jezelf na een aantal maanden hebt bewezen en er is ‘plek’ op ICA vluchten, dan moet je intern solliciteren. Dat vond ik een beetje vaag… De ini is 6 weken op het hoofdkantoor in Rijswijk. Ik woon anderhalf uur reizen van Rijswijk vandaan… Ook niet ideaal. Kortom, ik twijfel best wel of ik wel door wil.
Dank je wel Isabel, voor alle informatie en je verhaal. Wat fijn dat je het met ons deelt. Dat zijn inderdaad pittige roosters, ik kan me voorstellen dat je er nog eens goed over na wilt denken allemaal. Ga je de groepsopdracht sowieso wel doen?
Hebben ze wellicht ook verteld of parttime werken een optie zou zijn? En gaat iedereen die nu wordt aangenomen meteen in september of oktober al beginnen, of is het ook mogelijk om in het nieuwe jaar pas te starten? Zelf zit ik met een opzegtermijn van mijn huidige werk, waardoor september/oktober erg krap zou worden. Hoop dat er eventueel ook latere startdata mogelijk zijn. Ik ga het binnenkort maar eens vragen allemaal als ik zelf het gesprek heb (eind juli).
Parttime is niet mogelijk dacht ik… (en houd je helemaal geen salaris meer over). Ze zoeken nu inderdaad voor start in september en oktober. Je krijgt dan een jaarcontract. Maar stel inderdaad goed je vragen in het gesprek.
Ik denk dat ik de groepsopdracht wel ga doen. Altijd goede oefening. ;-)
Succes met je interview!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?