Hey allemaal! Ik heb gehoord dat de vacature van KLM in maart 2024 weer open gaat zoals het er nu voor staat. Ik wil echter nu vol voor TUI gaan, ik wil gewoon ontzettend graag vliegen en TUI lijkt me een heel leuke maatschappij. Ik ben net afgewezen bij KLC maar ik wil dit zo graag dat ik gelijk heb gesolliciteerd bij TUI haha. Ik heb 25 juli m'n interview en ik vind het nu al spannend. Laten jullie weten hoe die van jullie ging? Zodat ik ook weet wat ik kan verwachten
Wat interessant Iris, waar heb je dat gehoord? Dat zou goed nieuws zijn. Een heel mooi vooruitzicht als solliciteren bij KLM straks ook weer mogelijk zou zijn. Hoe meer opties voor ons in de luchtvaart, hoe beter. Veel succes alvast met je interview! Ik ben pas later aan de beurt dus kan je helaas niet van informatie voorzien.
Ik heb dat gehoord van een kennis van mij die stewardess is bij KLM. Volgens mij konden ze dat op hun intranet zien, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Inderdaad fijn als er straks meer opties zijn! Maar hopelijk vlieg ik dan al bij TUI haha.
Wanneer heb jij je interview eigenlijk?
Dank je wel, wat leuk zeg. Dat is heel goed nieuws, bedankt dat je het met ons deelt. Mijn interview met TUI is een paar dagen later dan jouw gesprek, ik ben eind juli aan de beurt. Heel veel succes alvast met het interview, hopelijk lukt het je om door te gaan naar de groepsopdracht.