KLC 2024

• Vitani

Ik had een mail gestuurd omdat ik nieuwsgierig was naar de stand van zaken voor de mensen in de talentpool. Helaas was het antwoord dat de selectiedagen ook pas weer in het derde kwartaal van start gaan. Voor mij betekent dit dus dat mijn sollicitatie verloopt in maart. Wederom baal ik weer enorm aangezien ik hier al zo lang op aan het wachten ben, maar met mij waarschijnlijk vele anderen. Ik vraag mij ook af wanneer de vacature dicht is gegaan, want volgens mij is dat vrij kort na maart gebeurd. Dat zou dan dus eigenlijk betekenen dat er na maart (of april?) niemand meer in de talentpool zit. 

de KLM vacature staat ook nog steeds open, ik vraag me af hoe lang deze open zal blijven. In maart was deze namelijk maar twee weken open en hadden ze 10.000 sollicitanten, nu zijn ze al meer dan een maand open en hebben ze iets meer dan 3000 sollicitanten. Eigenlijk hoop ik stiekem dat die vacature open blijft staan tot en met maart zodat ik ieder geval daar nog een kans maak, maar dat zal wel niet. :') Volgens mij wil het universum gewoon niet dat ik ga vliegen

• Isabel

Jawel joh! Het gaat je een keer lukken! Het is balen dat het nu niet lukt, maar er komt echt een moment! Het is alleen zo zuur omdat er niet echt alternatieven zijn. Ik had ook gehoopt op volgend jaar maart maar met deze vacature van november en de wachtlijst die al oploopt tot een jaar verwacht ik niet dat de vacature volgend jaar weer open gaat. Zo balen. Ik denk dat ze expres niet weer in maart zijn gaan werven zodat ze weer nieuwe aanwas krijgen (en geen afwijzingen van dit jaar). 

Hoe dan ook, houd hoop. Zorg dat je lol hebt in je huidige baan en dan zal je droom vast een keer uitkomen. Zo sta ik er ook in. Ik ben lang geleden aangenomen bij KLM, dat gaat me vast weer lukken. 

• Lotte

Vitani

Ik had een mail gestuurd omdat ik nieuwsgierig was naar de stand van zaken voor de mensen in de talentpool. Helaas was het antwoord dat de selectiedagen ook pas weer in het derde kwartaal van start gaan. Voor mij betekent dit dus dat mijn sollicitatie verloopt in maart. Wederom baal ik weer enorm aangezien ik hier al zo lang op aan het wachten ben, maar met mij waarschijnlijk vele anderen. Ik vraag mij ook af wanneer de vacature dicht is gegaan, want volgens mij is dat vrij kort na maart gebeurd. Dat zou dan dus eigenlijk betekenen dat er na maart (of april?) niemand meer in de talentpool zit.    de KLM vacature staat ook nog steeds open, ik vraag me af hoe lang deze open zal blijven. In maart was deze namelijk maar twee weken open en hadden ze 10.000 sollicitanten, nu zijn ze al meer dan een maand open en hebben ze iets meer dan 3000 sollicitanten. Eigenlijk hoop ik stiekem dat die vacature open blijft staan tot en met maart zodat ik ieder geval daar nog een kans maak, maar dat zal wel niet. :') Volgens mij wil het universum gewoon niet dat ik ga vliegen

Same here, het universum wil niet echt meewerken helaas. Wat jammer dat je sollicitatie bij KLC gaat vervallen, Vitani. Fingers crossed dan maar voor KLM. Inderdaad de vacature blijft lang open, dat viel mij ook al op en geeft voorzichtige hoop dat het aantal sollicitaties nog een beetje achterblijft. Ook wel logisch natuurlijk want iedereen van maart die graag weer zou willen solliciteren, mag dat nu nog niet. En dat is echt een grote groep. Laten we hopen dat de vacature de winter doorstaat en we dan allemaal in het voorjaar weer onze kans mogen wagen. Wat een feest zou dat zijn. Sterkte met wachten Vitani, ooit gaat het lukken!

• M

Vitani

Ik had een mail gestuurd omdat ik nieuwsgierig was naar de stand van zaken voor de mensen in de talentpool. Helaas was het antwoord dat de selectiedagen ook pas weer in het derde kwartaal van start gaan. Voor mij betekent dit dus dat mijn sollicitatie verloopt in maart. Wederom baal ik weer enorm aangezien ik hier al zo lang op aan het wachten ben, maar met mij waarschijnlijk vele anderen. Ik vraag mij ook af wanneer de vacature dicht is gegaan, want volgens mij is dat vrij kort na maart gebeurd. Dat zou dan dus eigenlijk betekenen dat er na maart (of april?) niemand meer in de talentpool zit.    de KLM vacature staat ook nog steeds open, ik vraag me af hoe lang deze open zal blijven. In maart was deze namelijk maar twee weken open en hadden ze 10.000 sollicitanten, nu zijn ze al meer dan een maand open en hebben ze iets meer dan 3000 sollicitanten. Eigenlijk hoop ik stiekem dat die vacature open blijft staan tot en met maart zodat ik ieder geval daar nog een kans maak, maar dat zal wel niet. :') Volgens mij wil het universum gewoon niet dat ik ga vliegen

Oeh, waar komen deze cijfers vandaan?

Laat je in ieder geval niet ontmoedigen, het heeft mij 8 jaar gekost om aangenomen te worden. De aanhouder wint! ;)

• Vitani

Ik heb veel connecties en werk ook samen met KLM vanuit mijn huidige werk, dus krijg vaak veel updates al vrij vroeg te horen. :)    Net een mail ontvangen van Cityhopper dat de selectiegesprekken in september pas verder gaan. 

Opgeven is zeker niet van de orde hoor, blijf het gewoon proberen tot we er zijn :') 

• Lisa

Vitani

Ik heb veel connecties en werk ook samen met KLM vanuit mijn huidige werk, dus krijg vaak veel updates al vrij vroeg te horen. :)    Net een mail ontvangen van Cityhopper dat de selectiegesprekken in september pas verder gaan.    Opgeven is zeker niet van de orde hoor, blijf het gewoon proberen tot we er zijn :') 

hi Vitani,

Betekent dat dat de vacature ook niet voor september weer open gaat?

• Vitani

Dit was een zin uit de mail:

''We verwachten op dit moment dat we niet eerder dan in het 3e kwartaal verder gaan met het opleiden van nieuwe collega’s. De vacature blijft dan ook gesloten tot die tijd en de eerstvolgende selectiedagen verwachten we weer te starten in september. ''

Dus ik vermoed dat in het derde kwartaal de vacature pas weer open gaat.