Iemand enig idee wanneer cityhopper weer open gaat?
Ik ben ook benieuwd wanneer cityhopper open zal gaan! Hoop ergens begin 2025
Ik weet niet of jullie het luchtvaart nieuws volgen op luchtvaartnieuws.nl maar er wordt nogal gejojo'd in de overheid over het aantal vliegbewegingen en in de mail van KLC stond dat daarom de selectiedagen on hold stonden.. dat geeft mij niet veel vertrouwen dat ze die selectiedagen snel weer kunnen oppakken eerlijk gezegd
Ik weet niet of jullie het luchtvaart nieuws volgen op luchtvaartnieuws.nl maar er wordt nogal gejojo'd in de overheid over het aantal vliegbewegingen en in de mail van KLC stond dat daarom de selectiedagen on hold stonden.. dat geeft mij niet veel vertrouwen dat ze die selectiedagen snel weer kunnen oppakken eerlijk gezegd
Vervelend dat jullie al zo lang op die selectiedag moeten wachten! Wanneer hebben jullie voor het laatst een update gekregen van KLC?
Wachten op een ini duurt ook erg lang helaas momenteel
Ik ben in maart in de talentpool gezet. Toen zou de selectie nog voor de zomervakantie plaatsvinden. Vervolgens werd deze verplaatst naar september. En eind augustus kregen we een mail dat het het 1e of 2e kwartaal van 2025 wordt als alles goed gaat, maar als mijn sollicitatie dan langer dan een jaar staat (in mijn geval in maart dus), verloopt deze en moet ik helemaal opnieuw solliciteren.
Zijn er nog meer mensen die een mail hebben ontvangen dat ze pas in Q3 of Q4 2025 gaan starten met de basiscursus?
Yes ik ook. En er is een groepsapp op Instagram met mensen die op de wachtlijst staan en daar heeft ook iedereen hem ontvangen. (Stuur gerust je Insta hier als je er ook in wil, dan voeg ik je toe)
Echt lang nog
Wow dat is laat zeg! Geldt het voor jullie ook dat na een jaar je sollicitatie verloopt? Of is dat alleen voor de mensen die nog op de wachtlijst staan voor een selectiedag?
Ik hoop dat wij (de sollicitanten die in de talentpool zitten) ook snel een update mail krijgen over de selectiedagen… Zou het wel heel zuur vinden als ik dat hele sollicitatie proces opnieuw moet opstarten Ik vind het niet erg om te wachten op een ini datum, maar zou graag wel verder willen in het selectie proces
Wow dat is laat zeg! Geldt het voor jullie ook dat na een jaar je sollicitatie verloopt? Of is dat alleen voor de mensen die nog op de wachtlijst staan voor een selectiedag? Ik hoop dat wij (de sollicitanten die in de talentpool zitten) ook snel een update mail krijgen over de selectiedagen… Zou het wel heel zuur vinden als ik dat hele sollicitatie proces opnieuw moet opstarten Ik vind het niet erg om te wachten op een ini datum, maar zou graag wel verder willen in het selectie proces
Het stond toen wel in de mail die we kregen toen we aangenomen werden, dat je plek op de wachtlijst maar 1 jaar geldig blijft. Maar ik heb er een paar maanden geleden een mailtje over gestuurd en toen zeiden ze dat het afhankelijk is van de omstandigheden en dat het wel kan dat ze je opnieuw op gesprek vragen als er teveel tijd tussen zit. Misschien dat ze dit jaar ook wel wat soepeler zijn want als ze zich aan dat 1 jaar houden, dan kunnen ze eind kwartaal 2 zowel de wachtlijst voor de ini als de wachtlijst voor de selectiedagen in z'n geheel weggooien en hebben ze helemaal niemand meer. Maar geen idee verder hoe streng ze zich er aan gaan houden. Ik ga iig minstens 1,5 jaar op de wachtlijst voor een ini staan.
Hoop voor jullie dat jullie ook snel een update krijgen!
Zijn er nog meer mensen die een mail hebben ontvangen dat ze pas in Q3 of Q4 2025 gaan starten met de basiscursus?
Yes ik ook. En er is een groepsapp op Instagram met mensen die op de wachtlijst staan en daar heeft ook iedereen hem ontvangen. (Stuur gerust je Insta hier als je er ook in wil, dan voeg ik je toe) Echt lang nog
Ik ook. Julia kan je mij ook op Instagram toevoegen in de groepsapp. ????
unique_hsp_begeleiding
Yes ik ook. En er is een groepsapp op Instagram met mensen die op de wachtlijst staan en daar heeft ook iedereen hem ontvangen. (Stuur gerust je Insta hier als je er ook in wil, dan voeg ik je toe) Echt lang nog
Ik sta ook op de wachtlijst, sinds begin dit jaar. Had vorige week even gebeld n.a.v. de geldigheid van de sollicitaties en toen werd mij verteld dat er inderdaad een extra gesprek kan plaatsvinden (soort herselectie) om te kijken of het van beide kanten nog steeds goed past, maar de sollicitatie hoeft in principe niet opnieuw heb ik begrepen. Zou iemand mij willen toevoegen in de app? @sabinexangelina
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?