SuusVitaniIk heb een mailtje van recruitment.. In 2024 komen er geen basiscursussen meer en ook geen selectiedagen. De verwachting is dat ze in het eerste of uiterlijk tweede kwartaal van 2025 weer verder gaan met selectiedagen. Maar als je over een jaar na je sollicitatiedatum zit, moet je weer opnieuw solliciteren. Ik baal echt gigantisch.. Wacht hier al zo lang op
Ja echt zo erg balen! Weet iemand hoe streng ze zijn met dat je sollicitatie een jaar geldig is? En gaat dat in op de dag dat je hebt gesolliciteerd of op de dag dat je bent aangenomen? Ik heb 26-01-2024 gesolliciteerd en ben op 5 maart aangenomen.
Volgens mij vanaf de dag dat je bent aangenomen, dus dan heb je nog iets speling met de datum.. Wel onwij balen ook voor jou! Dan ben je al door het hele proces heen en dan krijg je dit Maar in de mail stond dat ze in het eerste kwartaal ook weer willen beginnen met basiscursussen dus misschien komt het nog goed voor je!
Je hebt helemaal gelijk hoor Lotte. Ik had gewoon nooit moeten wachten op de vacature van de ‘grote’ KLM, want ik wilde dit 3,5 jaar geleden al. Als ik toen al voor cityhopper was gegaan had het niet zo ellendig lang geduurd.. Maarja, de dingen lopen zoals ze lopen. Ik verwacht ook niet dat de grote KLM komend jaar open gaat overigens, die hebben ook al ruim voldoende mensen aangenomen.