KLC 2024

• Vitani

Ik ben bang dat die voorlopig nog dicht zit.. Wellicht dat ze hem weer open zetten zodra er ook weer selectiedagen gepland staan?

Heb zelf van de week een mailtje ontvangen dat ze de hele zomer geen selectiedagen doen, en dat deze weer ingepland worden vanaf september-december. Bij positief resultaat hopen ze in 2025 een startdatum voor de ini te kunnen geven.

De uitnodiging voor de selectiedag zal 4 tot 6 weken van tevoren gestuurd worden. Hopelijk dus ergens in augustus een uitnodiging!

• HS

Vitani

Ik ben bang dat die voorlopig nog dicht zit.. Wellicht dat ze hem weer open zetten zodra er ook weer selectiedagen gepland staan?   Heb zelf van de week een mailtje ontvangen dat ze de hele zomer geen selectiedagen doen, en dat deze weer ingepland worden vanaf september-december. Bij positief resultaat hopen ze in 2025 een startdatum voor de ini te kunnen geven.   De uitnodiging voor de selectiedag zal 4 tot 6 weken van tevoren gestuurd worden. Hopelijk dus ergens in augustus een uitnodiging!

Ja, dat had ik ergens al wel verawcht helaas. Maar goed laten we hopen dat die na de zomer direct weer opengaat! Bedankt voor je reactie en nog veel succes met de opkomende selectiedagen :)

• Am

Hi allemaal! Leuk dat er een forum is! Zijn er nog meer mensen die in januari 2024 zijn aangenomen? Ben heel benieuwd of jullie toevallig al iets hebben gehoord :)

• Julia

Am

Hi allemaal! Leuk dat er een forum is! Zijn er nog meer mensen die in januari 2024 zijn aangenomen? Ben heel benieuwd of jullie toevallig al iets hebben gehoord :)

Yes ik 31 januari en helaas nog niks gehoord. Ik weet dat er wat mensen die in december zijn aangenomen in augustus starten met de ini. Dus ik had eigenlijk deze week (of volgende week) stiekem al wel een telefoontje verwacht voor een ini datum in september. Maar helaas nog niks gehoord ook! 

Wij hebben trouwens een insta dm groep met mensen die ook aangenomen zijn en wachten op een ini datum. Mocht je erbij willen; als je je insta naam even hier stuurt kunnen we je toevoegen! 

• Am

Julia
    Am

Yes ik 31 januari en helaas nog niks gehoord. Ik weet dat er wat mensen die in december zijn aangenomen in augustus starten met de ini. Dus ik had eigenlijk deze week (of volgende week) stiekem al wel een telefoontje verwacht voor een ini datum in september. Maar helaas nog niks gehoord ook!    Wij hebben trouwens een insta dm groep met mensen die ook aangenomen zijn en wachten op een ini datum. Mocht je erbij willen; als je je insta naam even hier stuurt kunnen we je toevoegen! 

Wat toevallig! Ik ook 31 januari. Misschien zijn we elkaar wel tegengekomen op de selectiedagen :). Hopelijk krijgen wij ook snel een telefoontje! Leuk dat er een insta groep is, ik haak graag aan: @amberpeperkamp

• Manon

Julia
    Am

Yes ik 31 januari en helaas nog niks gehoord. Ik weet dat er wat mensen die in december zijn aangenomen in augustus starten met de ini. Dus ik had eigenlijk deze week (of volgende week) stiekem al wel een telefoontje verwacht voor een ini datum in september. Maar helaas nog niks gehoord ook!    Wij hebben trouwens een insta dm groep met mensen die ook aangenomen zijn en wachten op een ini datum. Mocht je erbij willen; als je je insta naam even hier stuurt kunnen we je toevoegen! 

Hi! Ik ben eind maart aangenomen bij KLC! Zouden jullie mij ook kunnen toevoegen aan de insta groep, ik ben wel benieuwd. Mijn insta is @manonkessen thanks!

• Vitani

Het is alweer even geleden.. Heeft iemand intussen nog wat gehoord? :) Over de wachtlijst voor selectiedag, maar misschien ook over de vacature of die weer open gaat? Ik ken echt veel mensen die nog willen solliciteren ook. Geduld houden is moeilijk, ik zit al vanaf begin maart in de talentpool. Dat is alweer bijna 5 maanden geleden :( 

• Edb

Vitani

Het is alweer even geleden.. Heeft iemand intussen nog wat gehoord? :) Over de wachtlijst voor selectiedag, maar misschien ook over de vacature of die weer open gaat? Ik ken echt veel mensen die nog willen solliciteren ook. Geduld houden is moeilijk, ik zit al vanaf begin maart in de talentpool. Dat is alweer bijna 5 maanden geleden :( 

Helaas ook nog niks gehoord. En ik zit ook als maart in de talentpool. We moeten dus nog even geduld hebben :). Volgens mij stond er in die mail over de zomerstop dat ze in september weer gaan beginnen en dat je ongeveer 4 weken van te voren een uitnodiging kan verwachten. Dus wellicht komt dat wel in augustus.

• Cyn

@Vitani @Edb

Waarschijnlijk zal je nog wel even geduld moeten hebben. Zijn best veel mensen aangenomen afgelopen maanden. Ik ben zelf eind januari aangenomen en wacht nog steeds op een INI datum. De mensen die dus allemaal vanaf die tijd zijn aangenomen zijn nog in afwachting van een datum. Ze zullen waarschijnlijk daarom wachten tot ze weer verder gaan met nieuwe selectierondes. 

• Julia

Vitani

Vervelend dat jullie nog niks hebben gehoord! Ik denk dat ze dit jaar toch wat minder mensen kunnen aannemen, laten instromen etc. dan ze begin dit jaar hadden verwacht. Denk dat daarom de vacature ook nu al zo lang dicht is weer.

Ik sta vanaf januari op de wachtlijst voor de INI. De voorspelling was toen eind van de zomer INI, maar ik ben ook nog niet gebeld dus wordt waarschijnlijk wat later. Lijkt er op dat er nog niemand een datum heeft gekregen die in 2024 is aangenomen. 

Hopelijk komt er in augustus weer wat meer op gang! Voor ons een INI datum in het najaar en voor jullie een selectiedag in september!