KLC 2024

  • H

    Hoi, ik ben benieuwd wat ongeveer de leeftijden zijn van de mensen die solliciteren? Ik ben zelf 35 en ik vraag me af of ik dan veel ouder zou zijn dan alle anderen of dat dat wel meevalt?

  • sol

    sol

    Hoi allemaal! Voor de gelukkigen die op de selectiedag te horen kregen dat ze door zijn naar het individuele gesprek, hoe wordt dat ingepland? Ik weet nog niet eens of ik door de groepselectie kom maar ik maak me al zorgen hierom haha… Ik kan bij mijn huidige werkgever namelijk heel moeilijk vrij vragen, moet echt minimaal een maand vantevoren gebeuren. Plannen zij je bijv de volgende week al in? 

     

    Upp. Als iemand dit zou kunnen beantwoorden ben ik je zo dankbaar!!! 

  • J.

    sol
    sol

    Hoi allemaal! Voor de gelukkigen die op de selectiedag te horen kregen dat ze door zijn naar het individuele gesprek, hoe wordt dat ingepland? Ik weet nog niet eens of ik door de groepselectie kom maar ik maak me al zorgen hierom haha… Ik kan bij mijn huidige werkgever namelijk heel moeilijk vrij vragen, moet echt minimaal een maand vantevoren gebeuren. Plannen zij je bijv de volgende week al in? 

      Upp. Als iemand dit zou kunnen beantwoorden ben ik je zo dankbaar!!! 

     

    Holaaa,

    Nadat je te horen hebt gekregen dat je door bent, ga je naar een ander kamertje en dan plan je dan gezamenlijk je 2e selectiedag in. Hier stellen ze dan een datum voor maar kan je gerust eerlijk vertellen dat dit niet zo makkelijk gaat met je huidige werkgever. Dat komt helemaal goed!! Succes met je sollicitatie!! 

  • Cynthia

    H

    Hoi, ik ben benieuwd wat ongeveer de leeftijden zijn van de mensen die solliciteren? Ik ben zelf 35 en ik vraag me af of ik dan veel ouder zou zijn dan alle anderen of dat dat wel meevalt?

    Hoi, 

    Ik denk dat de meesten wel wat jonger zijn, maar ik heb zelf ook gesolliciteerd (en door de procedure heen) en ben bijna 39. Dus je bent niet de enige van in de 30 ;-).

    Groetjes,

    Cynthia

  • Marcella

    H

    Hoi, ik ben benieuwd wat ongeveer de leeftijden zijn van de mensen die solliciteren? Ik ben zelf 35 en ik vraag me af of ik dan veel ouder zou zijn dan alle anderen of dat dat wel meevalt?

    Ik ben ook 35 dus je bent niet de enige :)

  • Vitani

    Ik ben 31 dus ook een 30 plusser :) 

  • Vitani

    Marcella
    Vitani
    Julia
    [...]

    Je hebt eerst de serious game. Als je deze behaald hebt krijg je een tijd te horen voor diezelfde dag. De laatste groep bij onze selectie was geloof ik om 15:15 aan de beurt. Het kan dus zijn dat je van 08:00 tot 11:30 bezig bent (maar helaas afgevallen tijdens de game) of je bent er de hele dag omdat je een gesprek laat op de dag hebt. Je kan het beste de hele dag vrij nemen dus :) Het is best wel intensief al die spanningen dus sowieso verstanding om daarna lekker te chillen haha!

      Dit is de KLM procedure, bij Cityhopper zit geen serious game :)   Ik weet niet precies hoe het zit met die selectiedagen, want ik zit zelf ook nog in de talentpool sinds begin maart. Maar ik heb van de week gebeld met de vraag hoe het staat voor de wachtlijst, en het is natuurlijk afhankelijk op welke datum je in de talent pool bent gezet. Momenteel zijn er 2 selectie dagen gepland maar die zitten al vol. De zomer doen ze geen selectie dagen, dus pas in september wordt het weer gestart. En je krijgt ruim van tevoren een uitnodiging werd er gezegd.    oftewel, nog even geduld opbrengen want het zal niet heel vlot gaan allemaal helaas. Ze hebben heel veel aanmeldingen gehad vanuit de afvallers van KLM dus de vijver is nu groot

    In september pas? Jeetje wat balen zeg :( Wel fijn dat je gebeld hebt trouwens. Afwachten dan maar!

     

    Ja ik wilde echt heel graag wat info hebben.. Gelukkig vonden ze mijn vraag helemaal niet raar. Ik hoop wel dat de uitnodiging snel komt, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent haha. Het is nu april, september is pas over 5 maanden.. En daarna natuurlijk nog wachten op de ini. Denk dat je zo een jaar verder bent

  • Linda

    H

    Hoi, ik ben benieuwd wat ongeveer de leeftijden zijn van de mensen die solliciteren? Ik ben zelf 35 en ik vraag me af of ik dan veel ouder zou zijn dan alle anderen of dat dat wel meevalt?

     

    Ik ben 28 :)

  • sol

    J.
    sol
    sol

    Hoi allemaal! Voor de gelukkigen die op de selectiedag te horen kregen dat ze door zijn naar het individuele gesprek, hoe wordt dat ingepland? Ik weet nog niet eens of ik door de groepselectie kom maar ik maak me al zorgen hierom haha… Ik kan bij mijn huidige werkgever namelijk heel moeilijk vrij vragen, moet echt minimaal een maand vantevoren gebeuren. Plannen zij je bijv de volgende week al in? 

      Upp. Als iemand dit zou kunnen beantwoorden ben ik je zo dankbaar!!! 

      Holaaa, Nadat je te horen hebt gekregen dat je door bent, ga je naar een ander kamertje en dan plan je dan gezamenlijk je 2e selectiedag in. Hier stellen ze dan een datum voor maar kan je gerust eerlijk vertellen dat dit niet zo makkelijk gaat met je huidige werkgever. Dat komt helemaal goed!! Succes met je sollicitatie!! 

     

    Ahh goed om te horen, heel erg bedankt!!