KLC 2024

• Lotte

Vitani

Ik heb tegen al mijn verwachtingen in een mail gekregen met een uitnodiging voor een selectiedag! deze staat nu eind maart gepland. Wat een verrassing. Nog meer mensen die een mail hebben gekregen? 

Wat fijn Vitani, dat is nog eens een mooie verrassing. Heel veel succes alvast straks in maart en hou ons op de hoogte!

• LauRotterdam

Vitani

Ik heb tegen al mijn verwachtingen in een mail gekregen met een uitnodiging voor een selectiedag! deze staat nu eind maart gepland. Wat een verrassing. Nog meer mensen die een mail hebben gekregen? 

Hoi Vitani, super leuk! Echt een verrassing inderdaad :) Ik heb ook een mail gekregen en mijn selectiedag is begin april. Heel veel succes alvast, ik duim voor je!

• Vitani

Jij ook succes Lau!

Voor wie al eerder de eerste selectiedag heeft gedaan: hoe lang ben je daar ongeveer bezig? Ben je de hele dag kwijt?

En heb je op de tweede selectiedag dezelfde recruiters of kan het ook zijn dat je andere krijgt? (Moet even nadenken of ik nog een tweede complete sollicitatie outfit moet aanschaffen namelijk :') )

• Misstravel

Vitani

Jij ook succes Lau!   Voor wie al eerder de eerste selectiedag heeft gedaan: hoe lang ben je daar ongeveer bezig? Ben je de hele dag kwijt? En heb je op de tweede selectiedag dezelfde recruiters of kan het ook zijn dat je andere krijgt? (Moet even nadenken of ik nog een tweede complete sollicitatie outfit moet aanschaffen namelijk :') )

Wat fijn dat je eindelijk op gesprek mag! Tijdens de eerste selectiedag begin je met het Engels mondeling en vervolgens ga je voor het groepsgesprek. Mijn ervaring is dat de tijd tussen deze 2 gesprekken best wel uiteen kan lopen dus ik zou zeker wat tijd achter de hand houden in je agenda. 

De tweede selectiedag krijg je weer andere recruiters. Dit zal 1 iemand van KLC cabine zijn en 1 iemand van KLM cabine. Dit gesprek duurt ongeveer 45 minuten (je hoort soms ook mensen die met 20 minuten alweer buiten staan en zijn aangenomen hoor) en in dit geval ben je wel gewoon op tijd klaar, dus geen extra tijd nodig om te blokken in de agenda. 

Veel succes! 

• Vitani

Dankjewel voor de informatie! Ik had voor de eerste dag al mn hele dag geblokt gelukkig. Heel toevallig heeft een vriendinnetje dezelfde dag selectie, dus ben echt benieuwd! 

hoe staat het met de mensen die op de wachtlijst van de ini stonden? Hebben jullie al een datum?

en zijn er nog meer mensen hier die ook een selectie datum gekregen hebben?

• Julia

Vitani

Dankjewel voor de informatie! Ik had voor de eerste dag al mn hele dag geblokt gelukkig. Heel toevallig heeft een vriendinnetje dezelfde dag selectie, dus ben echt benieuwd!    hoe staat het met de mensen die op de wachtlijst van de ini stonden? Hebben jullie al een datum? en zijn er nog meer mensen hier die ook een selectie datum gekregen hebben?    

Wat fijn dat je op selectiedag mag komen! Heel veel succes alvast! 

Ik heb inmiddels een ini datum gekregen! En er gaan 2 ini's starten in april dus best veel mensen uit onze Insta DM groep hebben een datum gekregen. Denk dat ze nu januari en februari 2024 helemaal hebben ingepland, maart geloof ik nog niet. Zo fijn eindelijk! 

• N.03

Vitani

Dankjewel voor de informatie! Ik had voor de eerste dag al mn hele dag geblokt gelukkig. Heel toevallig heeft een vriendinnetje dezelfde dag selectie, dus ben echt benieuwd!    hoe staat het met de mensen die op de wachtlijst van de ini stonden? Hebben jullie al een datum? en zijn er nog meer mensen hier die ook een selectie datum gekregen hebben?    

jaaa ik mag ook op selectiedag komen 22 april! Echt zo een verassing dit!

• Vitani

Julia
    Vitani

Wat fijn dat je op selectiedag mag komen! Heel veel succes alvast!    Ik heb inmiddels een ini datum gekregen! En er gaan 2 ini's starten in april dus best veel mensen uit onze Insta DM groep hebben een datum gekregen. Denk dat ze nu januari en februari 2024 helemaal hebben ingepland, maart geloof ik nog niet. Zo fijn eindelijk! 

War goed! Hoeveel mensen zaten er ongeveer in die insta groep?

De vacature ging dicht eind maart dus dan zal de lijst ook wel flink ingekort zijn (en er zijn misschien ook wel mensen die zich terug getrokken hebben?).

Ik probeer voor mezelf een inschatting te maken hoe het gaat verlopen als ik positief door de selectie kom haha.

@N.03 spannend!! Heel veel succes ook

• Julia

Vitani
    Julia
    Vitani

Wat fijn dat je op selectiedag mag komen! Heel veel succes alvast!    Ik heb inmiddels een ini datum gekregen! En er gaan 2 ini's starten in april dus best veel mensen uit onze Insta DM groep hebben een datum gekregen. Denk dat ze nu januari en februari 2024 helemaal hebben ingepland, maart geloof ik nog niet. Zo fijn eindelijk! 

War goed! Hoeveel mensen zaten er ongeveer in die insta groep? De vacature ging dicht eind maart dus dan zal de lijst ook wel flink ingekort zijn (en er zijn misschien ook wel mensen die zich terug getrokken hebben?). Ik probeer voor mezelf een inschatting te maken hoe het gaat verlopen als ik positief door de selectie kom haha.   @N.03 spannend!! Heel veel succes ook

Stuk of 30 mensen zitten er in die app, maar lang niet iedereen die is aangenomen zit erin. Dus weet niet of je er heel veel informatie uit kan halen. De laatste die is aangenomen is van juni 2024, daarna is er denk ik niemand meer aangenomen. 

• N.03

Vitani
    Julia
    Vitani

War goed! Hoeveel mensen zaten er ongeveer in die insta groep? De vacature ging dicht eind maart dus dan zal de lijst ook wel flink ingekort zijn (en er zijn misschien ook wel mensen die zich terug getrokken hebben?). Ik probeer voor mezelf een inschatting te maken hoe het gaat verlopen als ik positief door de selectie kom haha.   @N.03 spannend!! Heel veel succes ook

Jij ook alvast! Spannend!!