KLM 2024?!!!

  • B

    MvG
    B
    MvG
    [...]

    Hoi B, Dit heb ik niet verteld. Na een jaar vervalt alle informatie die je had op je account en dus kunnen ze niet zien dat je eerder heb gesoliciteerd. Ik weet niet 100% of dat zo is natuurlijk… Ik heb ervoor gekozen om het niet te vertellen, want er was in het gesprek geen aanleiding voor. Heb er wel over getwijfeld, want je kan dan wel zelfreflectie en zelfkennis laten zien. Ik zou zelf goed nadenken of jij het voor jouw gesprek een sterk onderwerp vind om over te vertellen. Anders zou ik het lekker achterwegen laten en de ervaring alleen voor jezelf meenemen. Groeten!

      oke! Duidelijk! Ik denk dat ik het ook lekker achterwege laat. Nog een ander vraagje, moesten jullie de testen opnieuw maken? Dan ga ik het ook weer even opfrissen. Haha. Groetjes! 

    Bedoel je voor de tweede solicitiatie? Ja, die moet je opnieuw maken. Je gegevens wissen namelijk na 1 jaar. Alles moet je dan opnieuw doen. Heel veel succes met oefenen! Je kan het!

    Nee ik bedoel op de selectiedag. Moesten jullie die capaciteitentesten daar nog opnieuw maken?  Dat staat wel in de mail dat die kans bestaat?

  • NatalieH

    B
    MvG
    B
    [...]

      super super goed van je! Heel knap. Blij voor je. Een vraagje, heb jij eerlijk gezegd dat je bent afgewezen 2 jaar geleden? Of dit helemaal niet gezegd?    Liefs! 

    Hoi B, Dit heb ik niet verteld. Na een jaar vervalt alle informatie die je had op je account en dus kunnen ze niet zien dat je eerder heb gesoliciteerd. Ik weet niet 100% of dat zo is natuurlijk… Ik heb ervoor gekozen om het niet te vertellen, want er was in het gesprek geen aanleiding voor. Heb er wel over getwijfeld, want je kan dan wel zelfreflectie en zelfkennis laten zien. Ik zou zelf goed nadenken of jij het voor jouw gesprek een sterk onderwerp vind om over te vertellen. Anders zou ik het lekker achterwegen laten en de ervaring alleen voor jezelf meenemen. Groeten!

      oke! Duidelijk! Ik denk dat ik het ook lekker achterwege laat. Nog een ander vraagje, moesten jullie de testen opnieuw maken? Dan ga ik het ook weer even opfrissen. Haha. Groetjes! 

    Ik heb wel aangegeven dat ik twee jaar geleden ben afgevallen tijdens het eindgesprek en waarom dit was. Dit had ook wel te maken met de vraag die ik kreeg waarom ik nu solliciteerde voor de functie. Dus toen heb ik verteld dat dit niet de eerste keer was. Ik heb toen meteen kunnen aangeven dat ik ermee aan de slag ben gegaan, etc. Ik denk dat dit voor mij juist positief heeft uitgewerkt. Je toont dan ook aan hoe je omgaat met feedback.

  • NatalieH

    B
    MvG
    B
    [...]

      oke! Duidelijk! Ik denk dat ik het ook lekker achterwege laat. Nog een ander vraagje, moesten jullie de testen opnieuw maken? Dan ga ik het ook weer even opfrissen. Haha. Groetjes! 

    Bedoel je voor de tweede solicitiatie? Ja, die moet je opnieuw maken. Je gegevens wissen namelijk na 1 jaar. Alles moet je dan opnieuw doen. Heel veel succes met oefenen! Je kan het!

    Nee ik bedoel op de selectiedag. Moesten jullie die capaciteitentesten daar nog opnieuw maken?  Dat staat wel in de mail dat die kans bestaat?

    Tijdens mijn selectiedag moesten twee kandidaten de capaciteitstesten opnieuw maken, maar ik begreep dat dit heel erg meevalt dus ik denk niet dat je je daar al te druk over hoeft te maken.

  • Lotte

    Dag allemaal, een korte vraag. Weten jullie wellicht wanneer de twaalf maanden wachttijd totdat je opnieuw mag solliciteren, begint? Geldt daarvoor de datum dat je gesolliciteerd had, of pas de dag waarop je de uitslag kreeg? Stel de vacature opent volgend jaar weer in maart maar mijn selectiedag was nu in april, zou ik dan wel opnieuw mogen reageren denken jullie? Alvast bedankt mocht iemand daar wat over weten.

  • NatalieH

    Lotte

    Dag allemaal, een korte vraag. Weten jullie wellicht wanneer de twaalf maanden wachttijd totdat je opnieuw mag solliciteren, begint? Geldt daarvoor de datum dat je gesolliciteerd had, of pas de dag waarop je de uitslag kreeg? Stel de vacature opent volgend jaar weer in maart maar mijn selectiedag was nu in april, zou ik dan wel opnieuw mogen reageren denken jullie? Alvast bedankt mocht iemand daar wat over weten.

    Dat is een jaar na de datum van afwijzing

  • Lotte

    NatalieH
    Lotte

    Dag allemaal, een korte vraag. Weten jullie wellicht wanneer de twaalf maanden wachttijd totdat je opnieuw mag solliciteren, begint? Geldt daarvoor de datum dat je gesolliciteerd had, of pas de dag waarop je de uitslag kreeg? Stel de vacature opent volgend jaar weer in maart maar mijn selectiedag was nu in april, zou ik dan wel opnieuw mogen reageren denken jullie? Alvast bedankt mocht iemand daar wat over weten.

    Dat is een jaar na de datum van afwijzing

    Dank je wel. Dan is het te hopen dat, zou de vacature weer openen volgend jaar, dat niet weer voor slechts twee weken is in dezelfde periode als dit jaar. Anders vissen er velen achter het net die dan nog niet zouden mogen solliciteren. Ben benieuwd hoe ze daar dan mee zouden omgaan. Maar dat is latere zorg en kunnen we tegen die tijd naar informeren. Hopelijk komt er volgend jaar überhaupt weer een vacature.

  • Misstravel

    B
    Misstravel
    B
    [...]

      super super goed van je! Heel knap. Blij voor je. Een vraagje, heb jij eerlijk gezegd dat je bent afgewezen 2 jaar geleden? Of dit helemaal niet gezegd?    Liefs! 

      Hi! Ik heb dit wel aangegeven bij KLC waar ik uiteindelijk ben aangenomen en ze waardeerde het heel erg dat ik dit vertelde. Zo kon ik goed reflecteren en mijn groei laten zien.    Kies vooral wat jij fijn vindt natuurlijk!    Succes alvast!

      wat goed zeg! Ben je na afwijking KLM bij klc aangenomen? Gefeliciteerd!! Liefs

     

    Jaaaa klopt! Ik wilde eerst wachten op KLM maar toen toch besloten om ipv daarvoor voor KLC te gaan. Daar dus aangenomen, dus KLM zie ik over een paar jaar als ik doorstroom. 

  • Liselotte

    Hoi allen! Ik heb altijd in stilte het forum gelezen en ben al ver gekomen met al jullie tips! Volgende week heb ik ook de selectiedag. Het enige criterium waar ik me zorgen over maak is de lengte; ik ben 1.58. Wanneer wordt dit gemeten? Ik ben bang dat als ik net een beetje scheef sta, dat ik dan “te klein” ben. Zijn ze erg streng?

  • Vitani

    Ze kijken naar de lengte in je paspoort… Wat staat er in je paspoort?

  • Liselotte

    Vitani

    Ze kijken naar de lengte in je paspoort… Wat staat er in je paspoort?

    1.58 precies