Dankjewel!
Hoi allemaal!
ik heb in maart selectie gedaan en ben inmiddels al een paar maanden werkzaam bij KLM. Een vriend van mij had vandaag zijn selectiedag en vroeg me af hoe lang het tegenwoordig duurt voordat je iets hoort van KLM. Bij mij duurde het toen slechts anderhalve dag! Kan iemand mij vertellen hoe lang het nu duurt?
Hoi allemaal!
ik heb in maart selectie gedaan en ben inmiddels al een paar maanden werkzaam bij KLM. Een vriend van mij had vandaag zijn selectiedag en vroeg me af hoe lang het tegenwoordig duurt voordat je iets hoort van KLM. Bij mij duurde het toen slechts anderhalve dag! Kan iemand mij vertellen hoe lang het nu duurt?
Hoi allemaal! ik heb in maart selectie gedaan en ben inmiddels al een paar maanden werkzaam bij KLM. Een vriend van mij had vandaag zijn selectiedag en vroeg me af hoe lang het tegenwoordig duurt voordat je iets hoort van KLM. Bij mij duurde het toen slechts anderhalve dag! Kan iemand mij vertellen hoe lang het nu duurt?
Dat kan momenteel ergens tussen 48 uur en 2 weken zitten ;-). En wat leuk dat jij al vliegt! Hoe was je basiscursus? Hoe vind je het vliegen?
Ik sta sinds mijn selectiedag afgelopen voorjaar op de wachtlijst en er is helaas nog steeds geen concreet zicht op een ini-datum. De laatste ini was afgelopen november (met sollicitanten uit mei/juni) en sindsdien is er geen ini meer geweest. De poule van najaar 2024 krijgt tijdens de selectiedag zelfs te horen dat ze minimaal een jaar zullen moeten wachten. Veel geduld hebben, dus!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?