KLC sollicitatie

  • Luna92

    Ik had ook begrepen dat in oktober een nieuwe cursus zal starten! Ben nu heel hard aan het duimen voor het eerste gesprek morgen!!

  • Dorien

    Is er iemand die ook nog in de file staat? Ik sta sinds 10 mei in file maar heb nog niks gehoord! 

  • Luna92

    Ik had gister mijn eerste gesprek en ben door! 6 september mijn tweede gesprek hebben jullie nog tips? :)

  • maud

    Ik heb 3 maanden in file gestaan

  • Dorien

    Luna92 mag ik vragen wanneer jij jou sollicitatie heb ingestuurd? Ik sta in file en vraag me af hoe lang het ongeveer duurt tot ik mag solliciteren. Dank je!

     

  • Luna92

    rutte

    Luna92 mag ik vragen wanneer jij jou sollicitatie heb ingestuurd? Ik sta in file en vraag me af hoe lang het ongeveer duurt tot ik mag solliciteren. Dank je!

     

    Ik heb eind mei mijn cv opgestuurd en zondag 5 juni had ik mijn filmpje gemaakt en opgestuurd en ben afgelopen dinsdag op gesprek geweest!

    Ik weet dat de zomer er nu aan komt en dat ze dan geen gesprekken doen, ik mag mijn tweede gesprek ook pas op 6 september doen!

  • Dorien

    Luna92
    rutte

    Luna92 mag ik vragen wanneer jij jou sollicitatie heb ingestuurd? Ik sta in file en vraag me af hoe lang het ongeveer duurt tot ik mag solliciteren. Dank je!

     

    Ik heb eind mei mijn cv opgestuurd en zondag 5 juni had ik mijn filmpje gemaakt en opgestuurd en ben afgelopen dinsdag op gesprek geweest!

    Ik weet dat de zomer er nu aan komt en dat ze dan geen gesprekken doen, ik mag mijn tweede gesprek ook pas op 6 september doen!

     

    Ik heb begin mei mijn sollicitatie ingestuurd en ook mijn filmpje maar ik heb nog niks gehoord.. wat raar! Nu maak ik me echt zorgen!

  • corine

    Ik ook! Jij ook nog niks gehoord dus??? Een email is zo verstuurd zou je toch zeggen?

  • corine

    Ik ben aangenomen!!!!!! Er lag een envelop in de bus woeehoeeeee

  • Daisy

    30 augustus ben ik ook uitgenodigd! Ik zit in het 8.30 tijdsvak. 

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.