KLC sollicitatie

  • corine

    sandra

    goedenavond iedereen,

    wie wacht er ook op de uitslag van het 2e gesprek van afgelopen dinsdag ?

    Vind het zo spannend !!

    gr Sandra 

    Jij iets gehoord?

     

  • maud

    flyinghigh

    Dames en Heren, kan iemand mij meer vertellen over hoe het eraan toegaat in het eerste gesprek? Krijgen we een toets op Engels en als je die doorbent een groepsopdracht in het Engels of Nederlands? Ben benieuwd naar jullie ervaringen :)

    Je krijgt eerst een gesprekje in het Engels met 2 recruiters (CA's) waarin je wat over jezelf mag vertellen. Zij letten er op of je jezelf verstaanbaar kan maken in correct Engels. 

    Als dat ok is mag je door naar het groepsgesprek in het NL met 5 andere kandidaten. Daarin wordt gevraagd om iets over jezelf te vertellen en je motivatie. 

  • maud

    Nee, ben een tijdje geleden op dag 1 afgewezen. 

  • Luna92

    flyinghigh
    flyingfourty
    flyinghigh

    Dames en Heren, kan iemand mij meer vertellen over hoe het eraan toegaat in het eerste gesprek? Krijgen we een toets op Engels en als je die doorbent een groepsopdracht in het Engels of Nederlands? Ben benieuwd naar jullie ervaringen :)

    Je krijgt eerst een gesprekje in het Engels met 2 recruiters (CA's) waarin je wat over jezelf mag vertellen. Zij letten er op of je jezelf verstaanbaar kan maken in correct Engels. 

    Als dat ok is mag je door naar het groepsgesprek in het NL met 5 andere kandidaten. Daarin wordt gevraagd om iets over jezelf te vertellen en je motivatie. 

    Super! Bedankt voor je antwoord. Ben jij zelf door naar de volgende ronde??

    Bij mij werd er heel erg op gelet of je de verleden tijd, tegenwoordige tijd en toekomstige tijd goed uitsprak dus vooral grammaticaal. Daar waren er bij mijn groep 2 op afgewezen!

  • nee

    Gefeliciteerd! Is jullie ook iets verteld over wanneer je eventueel zou beginnen met de opleiding?

  • corine

    sandra
    coo89
    sandra

    goedenavond iedereen,

    wie wacht er ook op de uitslag van het 2e gesprek van afgelopen dinsdag ?

    Vind het zo spannend !!

    gr Sandra 

    Jij iets gehoord?

     

    Ja ik had vorige week de envelop in de brievenbus liggen !! 

    Jij inmiddels al iets gehoord??

     

    Jaaa ik ook vorige week aangenomen!!! Ontzettend happy!!! Heb vernomen dat ze in oktober weer gaan starten met de cursussen dus hopen dat we rond die tijd kunne starten 

     

  • Alice

    Hi Allemaal!!

    Ik heb 23 juni gesolliciteerd en ben 27 juni in file geplaatst. Nog meer mensen die rond deze tijd hebben gesolliciteerd? Zijn jullie al uitgenodigd voor een selectiedag?

    Groetjes!

    Al

  • imo

    Hoi Allie! 27 juni kreeg ik ook mail met dat ik in file ben geplaatst. 4 juli kreeg ik mail met een uitnodiging voor de selectiedag die nu dus 30 aug plaats vind. Groetjes

  • Alice

    imo

    Hoi Allie! 27 juni kreeg ik ook mail met dat ik in file ben geplaatst. 4 juli kreeg ik mail met een uitnodiging voor de selectiedag die nu dus 30 aug plaats vind. Groetjes

     

    Ahh fijn imo! Hoop dat ik ook nog wat ga horen. Succes! :) 

     

  • Richelle

    Hi allemaal,

    Heeft er nog iemand 13 september het eerste gesprek??

    Groetjes

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.