KLC sollicitatie

  • Alice

    Ritchel

    Hi allemaal,

    Heeft er nog iemand 13 september het eerste gesprek??

    Groetjes

     

    Hi Ritchel,

    Mag ik vragen wanneer jij hebt gesolliciteerd/in file bent geplaatst?

    Succes 13 september!

    Groetjes,

    Allie

     

  • Richelle

    Hi Allie89,

    Ik heb 10 juli gesolliciteerd ,15 juli mijn filmpje ingestuurd en kreeg 19 juli bericht dat ik een afspraak kon inplannen.

    Heb jij nog steeds geen bericht gehad om een afspraak in te plannen?

    Groetjes

  • Alice

    Nee, geen bericht helaas. Had ze daarom 12 augustus een e-mail gestuurd. Toen zeiden ze dat ze me nog niet konden vertellen wanneer er plaats was voor een selectiegesprek..en zodra dit wel zo is ze me een uitnodiging zouden sturen. Denk dat ik nog maar moet wachten? Weet niet hoe ze dat allemaal precies plannen.

  • Richelle

    Wel een beetje vreemd, dat nieuwe sollicitaties dan voor gaan….maargoed zal wel een of andere logica in zitten van hun kant.

    Zou inderdaad nog even afwachten, morgen is er ook een ronde misschien dat ze daarna ineens weer uitnodigingen versturen. Hoop in ieder geval dat je snel antwoord krijgt!!

     

  • Anna

    Hey!

    Ik heb toevallig vorige week vrijdag een mail gestuurd met de vraag of ze al wisten wanneer er weer gesprekken werden ingepland, omdat ik een vakantie wilde boeken eind september.

    Maar ik kreeg als reactie dat ze me nog niet konden vertellen wanneer ik aan de beurt ben voor een gesprek maar dat dit in ieder geval niet voor 1 oktober zou zijn. Ik ben op 27-6 al in de file geplaatst. Heb wel specifiek aangegeven in mijn sollicitatie dat ik pas vanaf Feb 2017 beschikbaar ben, dus dat kan ook de reden zijn dat ze mij pas later uitnodigen.. Dus ik denk dat wel gewoon geduldig moeten afwachten (niet m'n sterkste punt haha)

  • imo

    Wil toch even zeggen dat ik door ben naar mijn tweede en laatste gesprek na mijn selectiedag te hebben gehad vandaag. Fingers crossed. Wat was het zenuwslopend, zeg! Voor de anderen die nog moeten; heeeel veel succes!!!! 

  • Luna92

    imo

    Wil toch even zeggen dat ik door ben naar mijn tweede en laatste gesprek na mijn selectiedag te hebben gehad vandaag. Fingers crossed. Wat was het zenuwslopend, zeg! Voor de anderen die nog moeten; heeeel veel succes!!!! 

    Leuk dat je door bent!!! Wanneer heb je het tweede gesprek? 

     

  • Luna92

    Weet iemand of er dit jaar nog ini`s gaan starten? 

  • imo

    Luna92
    imo

    Wil toch even zeggen dat ik door ben naar mijn tweede en laatste gesprek na mijn selectiedag te hebben gehad vandaag. Fingers crossed. Wat was het zenuwslopend, zeg! Voor de anderen die nog moeten; heeeel veel succes!!!! 

    Leuk dat je door bent!!! Wanneer heb je het tweede gesprek? 

     

    Volgende week al!!! En jij??

  • Alice

    imo

    Wil toch even zeggen dat ik door ben naar mijn tweede en laatste gesprek na mijn selectiedag te hebben gehad vandaag. Fingers crossed. Wat was het zenuwslopend, zeg! Voor de anderen die nog moeten; heeeel veel succes!!!! 

    Echt tof Imo!! :)

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.